Jak twierdzą właściciele Grono.net użytkownicy ich serwisu mają do dyspozycji prawdopodobnie największą ilość skórek wśród portali społecznościowych. Od momentu uruchomienia funkcjonalności powstało 15 tysięcy różnych rozwiązań graficznych.
W ubiegłym miesiącu Grono.net udostępniło swoim userom edytor skórek. Umożliwia on zaprojektowanie odpowiadającej indywidualnym preferencjom oprawy graficznej własnego profilu lub grona tematycznego.
– Na bieżąco śledzimy wszelkie nowiny z branży sieci social networking i zdaje się, że liczba skórek dostępnych na Gronie to rekord wśród polskich portali społecznościowych – mówi Robert Rogacewicz, prezes Grono.net.
Gronowicze skomponowali ponad 3 330 różnych publicznych skórek, czyli udostępnionych innym użytkownikom. Projektów prywatnych, dodawanych do indywidualnych profili lub gron tematycznych jest prawie trzy razy więcej – 11 670. W zabawie wzięło udział ponad 9920 userów, każdy z nich stworzył średnio 1,5 skórki. Rekordzista przygotował 75 własnych propozycji.
– Liczby są imponujące. Zgodnie z tym, czego dowiedziałem się od administratorów naszego serwisu nowa skórka prywatna dodawana jest średnio co pięć i pół minuty, a upubliczniana – co dwadzieścia cztery – dodaje Robert Rogacewicz.
Propozycje skórek dostępne są dla użytkowników portalu pod adresem: www.grono.net/skins
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.