Portal o2.pl realizuje zapowiedź poszerzania zasięgu poprzez tworzenie serwisów tematycznych w segmentach, w których dotychczas nie był aktywny. Najnowsza propozycja portalu wychodzi na przeciw fanom sportu.
Sportfan.pl w miesiącu debiutu wskoczył na 6. pozycję w rankingu kategorii Sport Megapanelu PBI (dane za maj 2008 r.).
– Relacjonując wydarzenia sportowe wychwytujemy emocje, które towarzyszą rozgrywkom. Pokazujemy, że sport to nie tylko tabelki i statystyki, ale przede wszystkim ludzie, którzy tworzą widowisko. Kładziemy nacisk na sportowe smaczki i kulisy życia gwiazd sportu. To, że w maju odwiedziło nas blisko pół miliona czytelników udowadnia, że tak skonstruowany serwis tworzy konkurencyjną ofertę w segmencie mediów zajmujących się sportem – mówi Kamil Lodziński, redaktor naczelny Serwisów Informacyjnych.
W Sportfanie poza materiałami dziennikarskimi znajdujemy dział wideo, wyniki i relacje na żywo, a także prognozy bukmacherskie. Redakcja bazuje na dziennikarzach z dużym doświadczeniem prasowym. Serwis prowadzi Marek
Bobakowski (były redaktor naczelny „Magazynu Futbol”, ostatnio wydawca dziennika „Sport”) a jego zastępcą jest Michał Fabian (wcześniej pracował m.in. w „Sporcie”). Stały zespół redakcyjny tworzą Piotr Bobakowski (poprzednio „Magazyn Futbol”, „Super Volley”), Krzysztof Gieszczyk („Sport”), Wiktor Sobczyszyn (Onet) i Filip Sosnowski (bet1x2.pl).
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.