Sports.pl, internetowy serwis Przeglądu Sportowego i Sportu, wystartował w nowej odsłonie. Zmianie uległa szata graficzna witryny i architektura prezentowanych informacji. Na nowo zaprojektowano także logo serwisu.
Relaunch serwisu objął strukturę informacji prezentowanych na stronie głównej. W odrębnym boksie widoczne są nazwy najpopularniejszych w Polsce dyscyplin sportowych, które kierują do działów poświęconych tym dziedzinom. Taki podział porządkuje treści na stronie i skraca użytkownikom drogę dostępu do informacji o interesującej ich dyscyplinie.
Po zmianach na Sports.pl wyróżniono także komentarze pisane przez dziennikarzy Przeglądu Sportowego i Sportu specjalnie na potrzeby serwisu. W widocznym miejscu strony głównej eksponowane są również relacje przeprowadzane na żywo z ważnych wydarzeń sportowych. Artykuły w zakładce ilustrowane są unikalnymi zdjęciami oraz materiałami dźwiękowymi i wideo.
Za zmianami w strukturze informacji podążyły zmiany graficzne. Nowy layout Sports.pl jest nowocześniejszy, bardzo przejrzysty i dynamiczny. Dominujące kolory nowej szaty graficznej to chłodne błękity i szarości. Zupełnie na nowo zaprojektowano także logo serwisu.
Uporządkowanie treści i nowa szata graficzna umocnią wizerunek Sports.pl jako wiarygodnego źródła wiadomości sportowych i platformy wymiany informacji dla fanów sportu. Jednocześnie serwis stanie się bardziej przejrzysty i wygodniejszy w użytkowaniu. – mówi Mateusz Kołacz, product manager Sports.pl.
Redaktorem naczelnym serwisu jest Ewa Ragan, a za sprzedaż reklamową odpowiada Zbigniew Borowski. Portfolio serwisów o tematyce sportowej wydawnictwa Axel Springer Polska obejmuje Sports.pl , wprzerwie.pl oraz relacje24.pl.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.