Sports.pl w nowej odsłonie

Sports.pl, internetowy serwis Przeglądu Sportowego i Sportu, wystartował w nowej odsłonie. Zmianie uległa szata graficzna witryny i architektura prezentowanych informacji. Na nowo zaprojektowano także logo serwisu.

Relaunch serwisu objął strukturę informacji prezentowanych na stronie głównej. W odrębnym boksie widoczne są nazwy najpopularniejszych w Polsce dyscyplin sportowych, które kierują do działów poświęconych tym dziedzinom. Taki podział porządkuje treści na stronie i skraca użytkownikom drogę dostępu do informacji o interesującej ich dyscyplinie.

Po zmianach na Sports.pl wyróżniono także komentarze pisane przez dziennikarzy Przeglądu Sportowego i Sportu specjalnie na potrzeby serwisu. W widocznym miejscu strony głównej eksponowane są również relacje przeprowadzane na żywo z ważnych wydarzeń sportowych. Artykuły w zakładce ilustrowane są unikalnymi zdjęciami oraz materiałami dźwiękowymi i wideo.

Za zmianami w strukturze informacji podążyły zmiany graficzne. Nowy layout Sports.pl jest nowocześniejszy, bardzo przejrzysty i dynamiczny. Dominujące kolory nowej szaty graficznej to chłodne błękity i szarości. Zupełnie na nowo zaprojektowano także logo serwisu.

Uporządkowanie treści i nowa szata graficzna umocnią wizerunek Sports.pl jako wiarygodnego źródła wiadomości sportowych i platformy wymiany informacji dla fanów sportu. Jednocześnie serwis stanie się bardziej przejrzysty i wygodniejszy w użytkowaniu. – mówi Mateusz Kołacz, product manager Sports.pl.

Redaktorem naczelnym serwisu jest Ewa Ragan, a za sprzedaż reklamową odpowiada Zbigniew Borowski. Portfolio serwisów o tematyce sportowej wydawnictwa Axel Springer Polska obejmuje Sports.pl , wprzerwie.pl oraz relacje24.pl.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry