Aladdin wprowadza na rynek Generator Raportów HASP SRM, narzędzie informatyczne dla producentów i sprzedawców oprogramowania. Zadaniem generatora raportów HASP jest dostarczanie twórcom oprogramowania analiz aktywacji licencji oraz danych wprowadzanych przez klientów w trakcie składania zamówień. Nowy produkt ma pomóc producentom oprogramowania w usprawnieniu systemu obsługi klientów oraz kształtowaniu modeli dystrybucji produktów informatycznych.
Generator Raportów jest zintegrowany z rozwiązaniem HASP SRM Business Studio, co umożliwia tworzenie raportów zawierających te informacje, które pozwalają zwiększać efektywność dystrybucji i sprzedaży oprogramowania, w tym np. odnawiania licencji. HASP SRM Report Generator oferuje użytkownikom 17 standardowych wersji raportów, które zawierają np. informacje o:
o całkowitej aktywności sprzedaży według daty,
o próbnych licencjach i przypadkach prośby o ich przedłużenie
o historii aktywności indywidualnych użytkowników sprzedanego oprogramowania.
Dane ze sprzedaży z HASP SRM mogą współgrać z realizowanymi projektami sprzedaży i marketingu, dając sprzedawcom informacje zwrotne na temat powodzenia poszczególnych kampanii oraz pokazując reakcje klientów na rozmaite akcje promujące produkty. Generator Raportów tworzy informacje, które usprawniają zarządzanie relacjami z klientami, umożliwiając śledzenie trendów wśród użytkowników, prowadzenie analiz statystycznych, w tym np. w ujęciu demograficznym.
Zintegrowany z Business Studio Server, Generator Raportów tworzy sprawozdania w formacie Comma Separated Values (.csv), bazującym na SQL queries, dzięki czemu są one łatwe do odczytu i analizy w arkuszu kalkulacyjnym Excel. System generuje raporty na życzenie lub zgodnie z harmonogramem; narzędzie można także parametryzować indywidualnie pod kątem użytkownika.
„To narzędzie przybliża HASP SRM do koncepcji kompletnego rozwiązania do zarządzania cyklem życia oprogramowania” – mówi Laila Arad-Allan, wiceprezes działu oprogramowania DRM w Aladdin Knowledge Systems. „HASP SRM jest zaprojektowany przede wszystkim dla firm, które potrzebują wiedzy o tym, kto kupuje ich oprogramowanie, w jaki sposób jest ono kupowane i używane, i czy jest w rzeczywistości wykorzystywane przez użytkowników. Jest to niezbędne narzędzie biznesowe, do skutecznego zarządzania sprzedażą i jej zwiększania wśród stałych klientów.”
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.