Sposób na większą efektywność sprzedaży oprogramowania

Opublikowano: 6 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Aladdin wprowadza na rynek Generator Raportów HASP SRM, narzędzie informatyczne dla producentów i sprzedawców oprogramowania. Zadaniem generatora raportów HASP jest dostarczanie twórcom oprogramowania analiz aktywacji licencji oraz danych wprowadzanych przez klientów w trakcie składania zamówień. Nowy produkt ma pomóc producentom oprogramowania w usprawnieniu systemu obsługi klientów oraz kształtowaniu modeli dystrybucji produktów informatycznych.
Generator Raportów jest zintegrowany z rozwiązaniem HASP SRM Business Studio, co umożliwia tworzenie raportów zawierających te informacje, które pozwalają zwiększać efektywność dystrybucji i sprzedaży oprogramowania, w tym np. odnawiania licencji. HASP SRM Report Generator oferuje użytkownikom 17 standardowych wersji raportów, które zawierają np. informacje o:
o    całkowitej aktywności sprzedaży według daty,
o    próbnych licencjach i przypadkach prośby o ich przedłużenie
o    historii aktywności indywidualnych użytkowników sprzedanego oprogramowania.

Dane ze sprzedaży z HASP SRM mogą współgrać z realizowanymi projektami sprzedaży i marketingu, dając sprzedawcom informacje zwrotne na temat powodzenia poszczególnych kampanii oraz pokazując reakcje klientów na rozmaite akcje promujące produkty. Generator Raportów tworzy informacje, które usprawniają zarządzanie relacjami z klientami, umożliwiając śledzenie trendów wśród użytkowników, prowadzenie analiz statystycznych, w tym np. w ujęciu demograficznym.

Zintegrowany z Business Studio Server, Generator Raportów tworzy sprawozdania w formacie Comma Separated Values (.csv), bazującym na SQL queries, dzięki czemu są one łatwe do odczytu i analizy w arkuszu kalkulacyjnym Excel. System generuje raporty na życzenie lub zgodnie z harmonogramem; narzędzie można także parametryzować indywidualnie pod kątem użytkownika.

„To narzędzie przybliża HASP SRM do koncepcji kompletnego rozwiązania do zarządzania cyklem życia oprogramowania” –  mówi Laila Arad-Allan, wiceprezes działu oprogramowania DRM w Aladdin Knowledge Systems. „HASP SRM jest zaprojektowany przede wszystkim dla firm, które potrzebują wiedzy o tym, kto kupuje ich oprogramowanie, w jaki sposób jest ono kupowane i używane, i czy jest w rzeczywistości wykorzystywane przez użytkowników. Jest to niezbędne narzędzie biznesowe, do skutecznego zarządzania sprzedażą i jej zwiększania wśród stałych klientów.”

Hanna LaskowskaSposób na większą efektywność sprzedaży oprogramowania

Podziel się!

O autorze

hania