Aladdin wprowadza na rynek Generator Raportów HASP SRM, narzędzie informatyczne dla producentów i sprzedawców oprogramowania. Zadaniem generatora raportów HASP jest dostarczanie twórcom oprogramowania analiz aktywacji licencji oraz danych wprowadzanych przez klientów w trakcie składania zamówień. Nowy produkt ma pomóc producentom oprogramowania w usprawnieniu systemu obsługi klientów oraz kształtowaniu modeli dystrybucji produktów informatycznych.
Generator Raportów jest zintegrowany z rozwiązaniem HASP SRM Business Studio, co umożliwia tworzenie raportów zawierających te informacje, które pozwalają zwiększać efektywność dystrybucji i sprzedaży oprogramowania, w tym np. odnawiania licencji. HASP SRM Report Generator oferuje użytkownikom 17 standardowych wersji raportów, które zawierają np. informacje o:
o całkowitej aktywności sprzedaży według daty,
o próbnych licencjach i przypadkach prośby o ich przedłużenie
o historii aktywności indywidualnych użytkowników sprzedanego oprogramowania.
Dane ze sprzedaży z HASP SRM mogą współgrać z realizowanymi projektami sprzedaży i marketingu, dając sprzedawcom informacje zwrotne na temat powodzenia poszczególnych kampanii oraz pokazując reakcje klientów na rozmaite akcje promujące produkty. Generator Raportów tworzy informacje, które usprawniają zarządzanie relacjami z klientami, umożliwiając śledzenie trendów wśród użytkowników, prowadzenie analiz statystycznych, w tym np. w ujęciu demograficznym.
Zintegrowany z Business Studio Server, Generator Raportów tworzy sprawozdania w formacie Comma Separated Values (.csv), bazującym na SQL queries, dzięki czemu są one łatwe do odczytu i analizy w arkuszu kalkulacyjnym Excel. System generuje raporty na życzenie lub zgodnie z harmonogramem; narzędzie można także parametryzować indywidualnie pod kątem użytkownika.
„To narzędzie przybliża HASP SRM do koncepcji kompletnego rozwiązania do zarządzania cyklem życia oprogramowania” – mówi Laila Arad-Allan, wiceprezes działu oprogramowania DRM w Aladdin Knowledge Systems. „HASP SRM jest zaprojektowany przede wszystkim dla firm, które potrzebują wiedzy o tym, kto kupuje ich oprogramowanie, w jaki sposób jest ono kupowane i używane, i czy jest w rzeczywistości wykorzystywane przez użytkowników. Jest to niezbędne narzędzie biznesowe, do skutecznego zarządzania sprzedażą i jej zwiększania wśród stałych klientów.”
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.