Kampania „Skazani”, stworzona przez Grey Warszawa na rzecz Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce, zdobyła największą ilość głosów w internetowym plebiscycie „Spoters 2009”.
„Skazani” są przykładem działań ATL, realizowanych przez Grey dla wsparcia misji TOZ. Głównym celem tej kampanii było zwrócenie uwagi na problem bezbronności zwierząt wobec przemocy ze strony ludzi. Również inne kampanie Grey na rzecz TOZ, takie jak „Samobójcy”, „Prośba”, „Nie porzucaj” czy „Daj mi głos” wywołały bardzo mocne poruszenie w mediach i były wysoko oceniane w polskich konkursach reklamy.
Internauci to bardzo wymagające, ale jednocześnie obiektywne jury. Ich głosy oddane na kampanię „Skazani” potwierdzają sukces i efektywność naszej wieloletniej, konsekwentnej współpracy z Towarzystwem Opieki nad Zwierzętami. – mówi Roksana Odyjas, Account Director Grey Warszawa.
Nagrodę „Spoters” dla Grey przyznano w kategorii „Ważna Sprawa”, w ramach której oceniane są najpopularniejsze kampanie społeczne. „Spoters” to inicjatywa At Media i MTV Networks Polska, która pozwala użytkownikom Internetu głosować na najlepsze ich zdaniem reklamy telewizyjne.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.