Eska TV rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego
W marcu tego roku kanał muzyczny Eska TV rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego. Eska TV będzie dostępna w sprzedaży cennikowej oraz ofercie pakietów gwarantowanej widowni.
W marcu tego roku kanał muzyczny Eska TV rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego. Eska TV będzie dostępna w sprzedaży cennikowej oraz ofercie pakietów gwarantowanej widowni.
Kampania „Skazani”, stworzona przez Grey Warszawa na rzecz Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce, zdobyła największą ilość głosów w internetowym plebiscycie „Spoters 2009”.
Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca zaangażowanie marki Carlsberg w cyklu koncertów Live Nation, obejmująca telewizję i Internet. Carlsberg, oficjalne piwo Live Nation, umożliwia konsumentom zdobycie biletów na wszystkie pięć koncertów cyklu: U2, Madonny, Jethro Tull, Chris de Burgh oraz Rammstein. Marka uruchomiła także specjalną stronę internetową www.carlsbergmusic.pl, poświęconą wyłącznie wsparciu Live Nation.