Onet.pl rozpoczął promocję specjalnej oferty VideoAd GRP. Pozwala ona, planerom i reklamodawcom, za pomocą reklam telewizyjnych emitowanych przez portal na realizację celów mediowych założonych dla kampanii TV i po kosztach do nich zbliżonych.
Marcin Szporka, dyrektor projektów marketingowych Grupy Onet.pl: wszystko wskazuje na to, że nadchodzi niełatwy miesiąc dla reklamodawców. Telewizje nie będą w stanie zrealizować zamówień na zakup czasu reklamowego w związku ze zwiększonym zainteresowaniem reklamą z okazji Mundialu. Stąd oferta Onet.pl – mogliśmy ją zaproponować, dzięki ogromnej liczbie odwiedzających portal co miesiąc Internautów, która wkrótce osiągnie 10 milionów osób. Dostępne są warianty oferty realizujące od 20 do 50 GRP w grupie wszyscy w wieku 16-49 lat.
Reklama VideoAd w porównaniu z klasyczną reklamą TV posiada wiele zalet: m.in. pewność kontaktu z reklamą, emisja pojedynczej reklamy do użytkownika a nie w bloku reklamowym, możliwość interakcji i zapoznania się z ofertą reklamodawcy oraz koszt porównywalny z kosztami reklam w TV.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.