Sprzedawcy.Online: outsourcing obsługi klienta w e-sklepie

Opublikowano: 15 kwietnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Ruszyła usługa Sprzedawcy.Online skierowana do sklepów online, która ma być odpowiedzią na zmiany w ramach usług call center i outsourcingu konsultantów infolinii. Polega ona na możliwości wynajmu wyspecjalizowanych konsultantów obsługi klienta nawet na kilka godzin tygodniowo, bądź wtedy, gdy zachodzi wzrost ruchu w sklepie online bądź na stronie www.

sprzedawcyonlineWyróżnikiem nowej usługi ma być możliwość natychmiastowego wyboru przez firmy gotowych, elastycznych pakietów godzin wsparcia e-sklepu, przez konsultantów i sprzedawców, którzy zdalnie wspierają przedsiębiorstwa w obsłudze klienta, za pomocą chatu bądź infolinii. Przeszkoleni, zdalni konsultanci, obsłużyć mają w imieniu zleceniodawcy ich klientów wykorzystując live chat, infolinię telefoniczną czy video chat – w  uzgodnionym okresie – np. godzinę w tygodniu, lub „od 12 do 15”, czy w „gorące czwartki” (czyli w wyznaczonych przedziałach czasowych).

Archaiczny sposób działania obecnych call center nie przystaje do wymagań dzisiejszego e-commerce. Sklepy online nie działają od 9 do 17,  i dlatego też wsparcie sprzedaży musi odzwierciedlać „gorące okresy”, które dziś są efektem kampanii online, e-mailingu, czy posta na Facebooku. Sklepów nie stać na zatrudnienie pełnoetatowego pracownika call center, który jest wykorzystywany tylko częściowo, bądź w innych godzinach – mówi Marcin Strzałkowski, prezes InteliWISE SA, która świadczy nową usługę.

Ceny usługi rozpoczynają się od 225 zł za 10 godzin miesięcznie. Więcej informacji na stronie sprzedawcy.online.

Dawid ZarazińskiSprzedawcy.Online: outsourcing obsługi klienta w e-sklepie

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.