InteliWISE

Chatbot Tomoko od InteliWISE dla Toyota Bank & Toyota Leasing

Tomoko to Wirtualny Doradca Toyota Banku i Leasingu stworzony przez InteliWISE. Toyota Bank zdecydował się na zastosowanie tzw. chatu hybrydowego – jest to rozwiązanie, które łączy pracę tradycyjnego konsultanta, którym jest pracownik banku i Wirtualnego Doradcy, w tym wypadku Tomoko. Klient chcąc skorzystać z chatu, początkowo rozmawia z Tomoko. Dopiero gdy Wirtualny Doradca nie jest …

Chatbot Tomoko od InteliWISE dla Toyota Bank & Toyota Leasing więcej »

Chatbot Tomoko od InteliWISE dla Toyota Bank & Toyota Leasing 1

Sprzedawcy.Online: outsourcing obsługi klienta w e-sklepie

Ruszyła usługa Sprzedawcy.Online skierowana do sklepów online, która ma być odpowiedzią na zmiany w ramach usług call center i outsourcingu konsultantów infolinii. Polega ona na możliwości wynajmu wyspecjalizowanych konsultantów obsługi klienta nawet na kilka godzin tygodniowo, bądź wtedy, gdy zachodzi wzrost ruchu w sklepie online bądź na stronie www.

Wirtualny Doradca od InteliWISE dla Central Bank

Wirtualny oddział prowadzony przez wirtualnego eksperta to rozwiązanie, które znacząco upraszcza korzystanie z serwisów ubezpieczeniowych i bankowych. Rozwiązanie takie wdraża spółka InteliWISE S.A., która uruchomiła Wirtualnego Eksperta w jednym z 10 najlepszych banków USA.

Awatary wspierają się wzajemnie?

Wideo – Awatary InteliWISE zostały wykorzystane jako Wirtualni Ankieterzy w badaniach wiodącej grupy badawczej Millward Brown w USA i Wielkiej Brytanii.

Przewiń do góry