Chatbot Tomoko od InteliWISE dla Toyota Bank & Toyota Leasing

Opublikowano: 25 sierpnia 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Tomoko to Wirtualny Doradca Toyota Banku i Leasingu stworzony przez InteliWISE. Toyota Bank zdecydował się na zastosowanie tzw. chatu hybrydowego – jest to rozwiązanie, które łączy pracę tradycyjnego konsultanta, którym jest pracownik banku i Wirtualnego Doradcy, w tym wypadku Tomoko. Klient chcąc skorzystać z chatu, początkowo rozmawia z Tomoko. Dopiero gdy Wirtualny Doradca nie jest w stanie odpowiedzieć na bardziej …

Sylwester KozakChatbot Tomoko od InteliWISE dla Toyota Bank & Toyota Leasing

Sprzedawcy.Online: outsourcing obsługi klienta w e-sklepie

Opublikowano: 15 kwietnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Ruszyła usługa Sprzedawcy.Online skierowana do sklepów online, która ma być odpowiedzią na zmiany w ramach usług call center i outsourcingu konsultantów infolinii. Polega ona na możliwości wynajmu wyspecjalizowanych konsultantów obsługi klienta nawet na kilka godzin tygodniowo, bądź wtedy, gdy zachodzi wzrost ruchu w sklepie online bądź na stronie www.

Dawid ZarazińskiSprzedawcy.Online: outsourcing obsługi klienta w e-sklepie

Wirtualny Doradca w serwisie aukcyjnym za10groszy.pl

Opublikowano: 4 lutego 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Na stronach sklepu aukcyjnego za10groszy.pl uruchomiono aplikację Wirtualny Doradca. Patryk i Agnieszka, wirtualni eksperci aukcyjni wdrożeni przez InteliWISE, funkcjonują jak „wirtualny czat”.

Hanna LaskowskaWirtualny Doradca w serwisie aukcyjnym za10groszy.pl

Wirtualny Doradca od InteliWISE dla Central Bank

Opublikowano: 26 listopada 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wirtualny oddział prowadzony przez wirtualnego eksperta to rozwiązanie, które znacząco upraszcza korzystanie z serwisów ubezpieczeniowych i bankowych. Rozwiązanie takie wdraża spółka InteliWISE S.A., która uruchomiła Wirtualnego Eksperta w jednym z 10 najlepszych banków USA.

Hanna LaskowskaWirtualny Doradca od InteliWISE dla Central Bank