SSK S.A. zapewnia całkowity outsourcing

Opublikowano: 21 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

SSK zintegrowała system teleinformatyczny w firmie Confex AB wykorzystując rozwiązania firmy CISCO Systems. Infrastruktura systemu, łącza oraz usługi monitoringu i serwisu udostępnione są w formie outsourcingu – co pozwoliło na znaczną redukcję wydatków inwestycyjnych i stabilne ich rozłożenie w czasie.

SSK wykonała integrację systemu teleinformatycznego dla firmy Confex AB – wiodącego dystrybutora części dla przemysłu motoryzacyjnego. Celem tego wdrożenia było usprawnienie wewnętrznego obiegu informacji oraz zredukowanie kosztów operacyjnych.

Zadanie obejmowało zbudowanie odpowiedniej infrastruktury teleinformatycznej łączącej centralę i 9 oddziałów w jeden spójny organizm oraz zapewnienie niezawodności jej działania.

Podstawą systemu jest sieć szkieletowa oparta na rozwiązaniach światowego lidera CISCO Systems, która wykorzystuje dedykowane łącza od dwóch niezależnych operatorów. Dodatkowo wdrożony został system telefonii IP, a całość jest na bieżąco monitorowana przez Centrum Zarządzania i Monitoringu SSK. Za pomocą standardowej przeglądarki internetowej klient w każdej chwili ma dostęp do najistotniejszych informacji:
stanu pracy poszczególnych elementów,
obciążenie urządzeń i łączy,
statystyk,
danych historycznych.

Wszystkie informacje przesyłane są w sposób zaszyfrowany, bezpieczny dla odbiorcy.

Umowa SLA przewiduje 99,99 % dostępności systemu oraz gwarantowany czas przywrócenie pełnej funkcjonalności do 6 godzin.

Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że cały system, wraz z infrastrukturą i łączami telekomunikacyjnymi, monitoringiem oraz usługami serwisowymi udostępniony jest Confex AB w formie outsourcingu, co zapewnia niezawodność pracy bez angażowania służb informatycznych klienta.

Oprócz obniżenia kosztów operacyjnych, dzierżawa systemu zamiast jego zakupu pozwoliła na redukcję wydatków inwestycyjnych i stabilne ich rozłożenie w czasie.

Oferta SSK obejmuje: usługi outsourcingu IT, systemy sieciowe, integrację systemów teleinformatycznych, implementację systemów finansowych i CRM, usługi internetowe. Gwarancją kompetencji firmy są jej pracownicy posiadający wieloletnie doświadczenie oraz najwyższe kwalifikacje potwierdzone certyfikatami Cisco, Novell, IBM, Compaq, HP, Lotus, Microsoft.

http://www.ssk.com.pl

Sylwester KozakSSK S.A. zapewnia całkowity outsourcing

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.