W dniu 20 stycznia, zgodnie z planem zakończono prace nad budową sieci reklamowej ESCAR.net escar.net. Sieć zrzesza strony internetowe, tworzone przez pasjonatów.
„Nasze wydawnictwo dzięki swojemu charakterowi, posiada już duże doświadczenie w sprowadzaniu reklamodawców, rozwijając nasz serwis www.escapemag.pl często były sytuacje, kiedy mięliśmy więcej reklamodawców, niż odsłon bannera do sprzedania. Powoli zaczynaliśmy, rozszerzać możliwości naszego serwisu, jednak nadal posiadaliśmy za dużo reklamodawców. To właśnie stąd pomysł na powstanie Sieci Reklamowej ESCAR.”- podkreśla Kamil Cebulski, właściciel.
Oferta reklamowa sieci jest skierowana do średnich i dużych firm. Strony Internetowe charakteryzują się, że nie są tworzone przez wielkie firmy designowe, tylko przez młodych pasjonatów, którzy wkładają wiele serca w to co robią, dzięki temu przywiązanie odwiedzających do ich serwisu jest o wiele większe niż w przypadku chociażby portali internetowych. Dzięki temu po pierwsze cena reklamy w naszej sieci jest bardzo konkurencyjna, a po drugie jej skuteczność jest bardzo wysoka.
Właścicielem sieci ESCAR.net jest firma ESCAPE Magazine, znana do tej pory z wydawania magazynów (ezin) oraz książek (ebook) w formie elektronicznej.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.