Microsoft poinformował o udostępnieniu wersji beta polskiej edycji znanego międzynarodowego portalu internetowego – MSN. Oficjalna premiera polskiej wersji MSN odbędzie się wiosną 2008 roku.
Microsoft prowadzi dalsze prace nad rozwojem portalu i jego zawartości, rozbudowując kanały i moduły oraz poszerzając zawartość merytoryczną. Prace mają na celu stworzenie w pełni funkcjonalnego i odpowiadającego na oczekiwania polskich użytkowników produktu internetowego. W tym celu firma planuje zbierać opinie i uwagi użytkowników testowej wersji beta, którzy będą mogli podzielić się z Microsoft swoimi doświadczeniami z pracy z portalem.
„Zależy nam na stworzeniu produktu, który będzie idealnie odpowiadał na zapotrzebowanie polskiego rynku. Uruchamiając portal MSN w Polsce udostępniamy polskim użytkownikom bazę newsów, modułów rozrywkowych, komunikator internetowy Windows Live Messenger, darmową pocztę internetową Windows Live Hotmail i wiele innych serwisów i usług. Na tym etapie pracy nad portalem i jego zawartością cenimy sobie bardzo wszelkie napływające do nas opinie użytkowników i wykorzystamy je do stworzenia jak najlepszej i możliwie najbardziej funkcjonalnej wersji ostatecznej portalu MSN” – powiedział Michał Kostrzewa, szef działu produktów MSN w polskim oddziale Microsoft.
Obecnie w portalu można znaleźć bieżące informacje z kraju i ze świata, informacje biznesowe, sportowe, prognozę pogody oraz elementy rozrywkowe. W najbliższych miesiącach Microsoft rozbuduje zawartość portalu o kolejne moduły i usługi.
Przy tworzeniu zawartości merytorycznej portalu Microsoft współpracuje z firmą Agora S.A., która dostarcza MSN bieżący kontent merytoryczny ze swoich serwisów internetowych – informacje i newsy. Firma nawiązała również na terenie Polski współpracę ze swoimi międzynarodowymi i regionalnymi partnerami – firmami Starlounge i Foreca.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.