Pięć dni potrwa jedno z najważniejszych wydarzeń poświęconych branży social media w Gdańsku. Będą spotkania z ekspertami, opisy interesujących przypadków. Nasza redakcja objęła wydarzenie patronatem medialnym.
Social Media Show organizuje Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER. Właśnie ruszyły zapisy na wydarzenie.
Tegoroczną edycję otworzy spotkanie z Michałem Góreckim, który wystąpi podczas poniedziałkowego Creative Morning. Doskonale znany w branży szkoleniowiec, strateg i geek, jak o sobie mówi, opowie o tym, jak zrobić pozytywne zamieszanie w Social Mediach.
Wtorkowe wystąpienia z pewnością przyciągną osoby, które nie wyobrażają sobie funkcjonowania we współczesnym świecie bez stałego dostępu do kanałów społecznościowych – nie tylko w kwestii codziennej komunikacji, ale i też rozpatrywania spraw związanych np. z reklamacją. O tym, jak media mogą wpłynąć na zmianę tzw. customer care i jak dziś wyglądają oczekiwania konsumentów, opowie Kamil Mirowski z Agencji Społem, znany również jako Mr. Social. Nie zabraknie też naukowego spojrzenia – Marta Bednarska z Instytutu Kultury Miejskiej, bazując na psychologii komunikacji, pokaże drugą stronę rosnącego wpływu Social Media na nasze porozumiewanie się.
Środek tygodnia będzie dobrą okazją do zderzenia się dwóch światów – mediów tradycyjnych i nowoczesnych. Goście Social Media Show opowiedzą, czy możliwa jest ich synergia i jak wygląda obecnie. Rad udzieli m. in. Mariusz Pełechaty, head of social media agencji Lemon Sky JWT, która prowadziła kampanie dla takich marek jak: Serce i Rozum, Eksperci Tesco, Tymbark, Tiger czy Wyborowa, oraz Andrzej Jaszczyszyn, który pracę z mikrofonem w Radiu Eska zamienił na zarządzanie marką radia w Social Mediach.
W ostatni dzień Social Media Show władzę w Starterze przejmą mistrzowie branży. Podczas finału z uczestnikami wydarzenia spotka się Paweł Lipiec, który opowie o doświadczeniach związanych z blogo- i vlogosferą, oraz Paweł Bielecki z Social Hunters, który podzieli się z uczestnikami sposobami na stworzenie zaangażowanej i aktywnie wpływającej na ruch społeczności.
Rejestracja uczestników odbywa się za pośrednictwem strony: sms.inkubatorstarter.pl. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.
AKTUALIZACJA Jeszcze w piątek, 27 lutego br., można wziąć udział w Social Media Show. Organizator przedsięwzięcia, Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, przygotował nie tylko dodatkowy dzień atrakcji dla wszystkich, którzy nie zdążyli zapisać się na konferencję. Powiększyła się także liczba ekspertów, którzy wystąpią podczas tegorocznej edycji.
Pozwalamy sobie na stopniowanie niespodzianek, dlatego nie zdradzamy jeszcze wszystkich szczegółów dotyczących piątkowego wydarzenia. Możemy jednak zdradzić, że tego dnia planowana jest debata przeznaczona dla szerokiego grona odbiorców – zarówno dla tych związanych z branżą Social Media, jak i dla edukatorów, nauczycieli, ludzi biznesu zajmujących się edukacją formalną, co ma związek z prowadzonym w STARTERZE cyklem spotkań pod nazwą EDU Inspiracje. Podczas panelu dyskusyjnego przyjrzymy się Generacji Z, przyszłym klientom, odbiorcom i twórcom Social Mediów. Zastanowimy się, jaką rolę odgrywają w życiu młodych ludzi media społecznościowe i jakie konsekwencje ma to dla nas, dorosłych: pedagogów, rodziców czy marketingowców – mówi Kinga Kuczyńska, koordynatorka projektu EDU Inspiracje.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.