Blog.pl wprowadza nową strategię działania. Udostępnia obszar otwartych dyskusji, umożliwiający udział w debacie każdemu blogerowi, niezależnie od miejsca, gdzie prowadzi swój blog, oraz Blogometr – narzędzie do pomiaru i prezentacji poglądów internautów. Dzięki temu, chce stworzyć opiniotwórcze centrum platform blogowych, „klub dyskusyjny” otwarty na całą polską blogosferę.
Jak czytamy w komunikacie prasowym Blog.pl zrywa z dotychczasowym podziałem świata, w którym rządzą tak zwani „starzy” liderzy i tradycyjne media: prasa, radio, telewizja. Na zasadzie podobieństwa do Forum Romanum, Organizacji Narodów Zjednoczonych czy Parlamentu Europejskiego, Blog.pl staje się uniwersalnym centrum wymiany opinii w polskiej sieci oraz centrum debat polskich blogerów. Co najważniejsze – możliwość wzięcia udziału w dyskusji w ramach systemu debat nie ogranicza się jedynie do zarejestrowanych użytkowników Blog.pl. Jest on otwarty dla wszystkich internautów, bez względu na przynależność do konkretnej platformy blogowej. W celu wzięcia udziału w toczącej się debacie na Blog.pl, wystarczy podać url – adres do wypowiedzi w swoim macierzystym blogu.
„Dotychczas blogerzy ograniczeni byli w enklawach systemów blogowych na których działali. Teraz, po raz pierwszy, będą możliwe debaty na najgorętsze tematy z udziałem wszystkich liczących się osób, niezależnie od miejsca prowadzenia ich macierzystych blogów – mówi Andrzej Zachwieja, dyrektor serwisów komunikacyjnych w Onet.pl. Dzięki całkowicie nowej strategii działania, Blog.pl staje się elitarnym klubem wymiany myśli nowych liderów opinii – blogowiczów. Co ważne, pierwszym takim w polskim internecie” – dodaje Andrzej Zachwieja
Konsekwencją zmian w Blog.pl jest wprowadzenie nowego podziału serwisu na dwie części. Jedną z nich jest strona główna, na której prezentowany jest obszar debat międzyblogowych i Blogometr – narzędzie do pomiaru „temperatury” debaty, prezentujące rozkład opinii dyskutantów (bloger może zaznaczać na skali punkt, który najlepiej oddaje jego pogląd w danej dyskusji; blogometr całej debaty pokaże rozkład opinii wszystkich dyskutantów). Druga część Blog.pl to dotychczasowe blogi internautów, a wśród nich te, które zasłużyły na miano kultowych w polskiej blogosferze. Wydzielono również przestrzeń OFF Corner – miejsce dla niezależnie myślących blogerów.
Całość zmian dopełnia kompleksowe odświeżenie wyglądu Blog.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.