Nowa platforma z ofertami pracy odpowiada na te potrzeby. Misją DOING GOOD jest pomoc w znalezieniu pracy, która ma sens.
81% Polek i Polaków chce pracować w miejscu, które pozytywnie wpływa na świat i społeczeństwo – mówi raport PwC dotyczący przyszłości rynku[1]. Coraz więcej osób zauważa bezsensowność „pracy dla samej pracy”. Platforma DOING GOOD wychodzi naprzeciw oczekiwaniom, tworząc miejsce skupiające oferty pracy zmieniającej świat na lepsze.
Obecnie znaczna większość Polek i Polaków podziela zdanie, że chce wykonywać pracę, która ma sens. 70% studentów wybrałoby pracę na rzecz lepszej przyszłości, podczas gdy tylko 30% chciałoby pracować tylko i wyłącznie dla zysku[2]. Platforma DOING GOOD jest odpowiedzią na oczekiwania kandydatów. To miejsce łączące ludzi chcących wykonywać pracę z konkretną misją z firmami, które próbują zmieniać świat na lepsze.
Twórczynią serwisu DOING GOOD jest Dobrosława Gogłoza – założycielka i wieloletnia prezeska Otwartych Klatek, a obecnie dyrektorka zarządzająca w Pomagam.pl.
– Podobnie jak Pomagam.pl, nasza nowa platforma łączy ludzi. W przypadku Pomagam.pl są to osoby potrzebujące, które docierają do darczyńców, dzięki którym mogą zebrać pieniądze na potrzeby swoje lub najbliższych. DOING GOOD to natomiast przestrzeń, w której osoby szukające pracy z sensem mogą spotkać się z biznesami, dla których losy naszego społeczeństwa i planety nie są obojętne – komentuje Dobrosława Gogłoza.
W Polsce rośnie świadomość co do warunków pracy, przez co zmieniają się również wymagania. Praca to już nie tylko mechaniczne wykonywanie czynności, ale przestrzeń, w której człowiek chce realizować siebie i przyczyniać się do polepszania stanu naszej planety.
DOING GOOD ma pomóc znaleźć pracę, która nie jest tylko pracą. Taką pracę, do której aż chce się wstawać, która pomoże nam się rozwijać, a przy okazji spowoduje, że nasz świat będzie chociaż trochę lepszym miejscem.
Platforma działa pod adresem: https://doinggood.pl/
[1] Przyszłość rynku pracy. Polska perspektywa. Badanie PwC „Upskilling Hopes & Fears 2021”, https://www.pwc.pl/pl/publikacje/przyszlosc-rynku-pracy-polska-perspektywa-badanie-2021.html
[2] https://raporty.iuw.edu.pl/raport-2022_2/
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.