Nowa platforma z ofertami pracy odpowiada na te potrzeby. Misją DOING GOOD jest pomoc w znalezieniu pracy, która ma sens.

81% Polek i Polaków chce pracować w miejscu, które pozytywnie wpływa na świat i społeczeństwo – mówi raport PwC dotyczący przyszłości rynku[1]. Coraz więcej osób zauważa bezsensowność „pracy dla samej pracy”. Platforma DOING GOOD wychodzi naprzeciw oczekiwaniom, tworząc miejsce skupiające oferty pracy zmieniającej świat na lepsze.
Obecnie znaczna większość Polek i Polaków podziela zdanie, że chce wykonywać pracę, która ma sens. 70% studentów wybrałoby pracę na rzecz lepszej przyszłości, podczas gdy tylko 30% chciałoby pracować tylko i wyłącznie dla zysku[2]. Platforma DOING GOOD jest odpowiedzią na oczekiwania kandydatów. To miejsce łączące ludzi chcących wykonywać pracę z konkretną misją z firmami, które próbują zmieniać świat na lepsze.
Twórczynią serwisu DOING GOOD jest Dobrosława Gogłoza – założycielka i wieloletnia prezeska Otwartych Klatek, a obecnie dyrektorka zarządzająca w Pomagam.pl.
– Podobnie jak Pomagam.pl, nasza nowa platforma łączy ludzi. W przypadku Pomagam.pl są to osoby potrzebujące, które docierają do darczyńców, dzięki którym mogą zebrać pieniądze na potrzeby swoje lub najbliższych. DOING GOOD to natomiast przestrzeń, w której osoby szukające pracy z sensem mogą spotkać się z biznesami, dla których losy naszego społeczeństwa i planety nie są obojętne – komentuje Dobrosława Gogłoza.
W Polsce rośnie świadomość co do warunków pracy, przez co zmieniają się również wymagania. Praca to już nie tylko mechaniczne wykonywanie czynności, ale przestrzeń, w której człowiek chce realizować siebie i przyczyniać się do polepszania stanu naszej planety.
DOING GOOD ma pomóc znaleźć pracę, która nie jest tylko pracą. Taką pracę, do której aż chce się wstawać, która pomoże nam się rozwijać, a przy okazji spowoduje, że nasz świat będzie chociaż trochę lepszym miejscem.
Platforma działa pod adresem: https://doinggood.pl/
[1] Przyszłość rynku pracy. Polska perspektywa. Badanie PwC „Upskilling Hopes & Fears 2021”, https://www.pwc.pl/pl/publikacje/przyszlosc-rynku-pracy-polska-perspektywa-badanie-2021.html
[2] https://raporty.iuw.edu.pl/raport-2022_2/
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...