Operator platformy eCommerce Shoplo uruchamia dla młodych obiecujących marek inkubator. Firmy mogą liczyć nie tylko na uzyskanie finansowania, ale i na wiedzę ekspercką.
W ramach Inkubatora początkujący startupy mogą otrzymać dofinansowanie w wysokości do 6 tys. zł, aby wystartować z własnym sklepem internetowym. Shoplo gwarantuje również udostępnienie narzędzia do sprzedaży online, wsparcie techniczne, pomoc w marketingu, szkolenia i materiały edukacyjne. Inkubator chce się skupić na rozwoju branży modowej i DYI.
Widzimy, że zdecydowana większość naszych klientów to osoby zupełnie początkujące, którym brak wiedzy i kapitału na start. Wiele z nich ma jednak ciekawe pomysły, a często nawet i gotowy produkt czy koncepcję marki. Nie chcemy, aby ze względu na brak budżetu oraz know-how tak interesujące biznesy przepadły, dlatego przygotowaliśmy dla nich wsparcie finansowe i edukacyjne, aby mogli zacząć sprzedawać w sieci – powiedziała Agnieszka Lekszycka, Marketing Manager Shoplo,
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.