Z początkiem kwietnia rozpoczęła swoją działalność agencja K2 Media, która zastąpi firmę ACR. Agencję poprowadzą Rafał Ciszewski i Marcin Siekierski.
K2 Media świadczy kompleksową obsługę w zakresie wykorzystania mediów interaktywnych, od planowania strategii obecności online we wszystkich kanałach cyfrowych, poprzez optymalizację działań pro-sprzedażowych. Zespół agencji to 45 specjalistów.
W czasach, w których zaciera się granica między medium, a kreacją. Internet jest już bardziej infrastrukturą niż medium. Google stał się częścią złożonego ekosystemu doświadczeń online, a Facebook to nie tylko platforma społecznościowa, lecz ważny element działań e-commerce. Te wszystkie zmiany wymagają bardziej nowoczesnego podejścia do rozwoju kompetencji i narzędzi agencyjnych. Dzięki podejmowanym działaniom chcemy stać się firmą pożądaną przez klientów, szanowaną za inteligencję, pasję i skuteczność – powiedział Rafał Ciszewski, wiceprezes zarządu K2.
Nowa marka ma podkreślać nasze ambicje, by agencja mediowa K2 Media miała docelowo tak silną pozycję na rynku, jak agencja K2. Wierzę, że szybki rozwój naszej oferty, wzmocnienia kadrowe, a przede wszystkim silny zespół zarządzający w osobie Marcina Siekierskiego, wspieranego doświadczeniem Rafała Ciszewskiego zapewnią nam sukces – dodał Janusz Żebrowski, prezes zarządu K2.
Rafał Ciszewski dołączył do zarządu Grupy K2 w grudniu 2012 roku, po 12 latach pracy w agencji Starcom, jednym z największych domów mediowych w Polsce, gdzie pełnił funkcję Wiceprezesa ds. Rozwoju. Marcin Siekierski jest związany z Grupą K2 od 6 lat. Początkowo odpowiedzialny był za SEM w ACR, potem rozwijał działalność agencji K2 Search na stanowisku Dyrektora Zarządzającego, następnie zarządzał działaniami ACR.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.