Startuje mGenerator.pl – platforma do tworzenia mobilnych stron i sklepów

Opublikowano: 28 kwietnia 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Dziś wystartował nowy polski serwis mGenerator.pl, dzięki któremu samodzielnie będziemy mogli stworzyć mobilną stronę, sklep czy aplikację na smartfona. Inwestorem przedsięwzięcia został fundusz MCI.

mGenerator ma być platformą łatwą w obsłudze, dzięki której będziemy w stanie zbudować sklepy czy nawet aplikację mobilne bez konieczności zatrudniania programistów. Wysoka automatyzacja procesów powoduje, że własne rozwiązania będzie można uruchomić nawet w ciągu pół godziny. Kreator, najważniejszy element aplikacji, korzysta z tzw. widgetów co znacznie ułatwia korzystanie z platformy. Użytkownicy mają możliwość skorzystania również z usług geolokalizacji, powiadomień typu „push” czy skanera kodów QR

panel_zarzadzania

Wierzymy, że przy dużym popycie na szybkie i efektywne kosztowo wejście na rynek mobilny, mGenerator może stać się najistotniejszym graczem, przyciągającym tysiące małych i średnich firm. Zaawansowana technologia mGenerator, połączona z prostotą interfejsu, jest doskonałym narzędziem do zdobywania klientów operujących na smartfonach lub tabletach – powiedział Tomasz Danis, zarządzający funduszem Internet Ventures.FIZ, należącym do MCI Management S.A.

Aplikacja działa w modelu abonamentowym, podstawowy pakiet kosztuje 49 zł miesięcznie powiększone o 5 proc. prowizji w przypadku zakupów mobilnych.

Twórcy platformy oceniają, że rynek mobilny do 2015 roku może osiągnąć poziom 2,5 mld zł. Nową platformą pokieruje Piotr Krawiec, wcześniej związany m.in. z Onet i Money.pl.

Sylwester KozakStartuje mGenerator.pl – platforma do tworzenia mobilnych stron i sklepów

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.