W ramach wortalu iGol.pl wystartował sklep piłkarski, stworzony przy współpracy z firmą Neosport.pl. Z okazji premiery, dla kupujących przygotowano konkurs z licznymi nagrodami oraz bony promocyjne.
Dostępny pod adresem sklep.igol.pl asortyment, kierowany jest do kibiców piłkarskich oraz wszystkich osób aktywnie spędzających czas wolny – zarówno mężczyzn, kobiet, jak i dzieci. Wśród oferowanych produktów dominuje markowe obuwie oraz tekstylia, takie jak bluzy, dresy, koszulki czy spodnie oraz piłki i akcesoria piłkarskie.
Pierwszych stu klientów weźmie udział w konkursie, w którym do wygrania są 22 nagrody – m.in. koszulki, szaliki, książki oraz plecaki. Ponadto, do końca października dostępny jest promocyjny kod rabatowy, uprawniający do sześcioprocentowej zniżki na wszystkie produkty dostępne w ofercie.
Stworzony sklep to efekt współpracy pomiędzy iGol.pl a Neosport.pl.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.