W te wakacje Rafał Agnieszczak po raz kolejny zorganizował Startup School – szkołę biznesu internetowego. W ciągu kilku pierwszych dni powstały zespoły, które rozpoczęły planowanie zadań dotyczących realizowanych projektów.
Pierwszy tydzień obfitował w spotkania na temat projektów, które uczestnicy chcieliby wykonać. Powstało 8 zespołów, które będą realizować 9 projektów. Przygotowane przez Pawła Tkaczyka (agencja reklamowa Midea) szkolenie dotyczące budowania marki startupu otworzyło serię warsztatów, które będą odbywać się cyklicznie przez najbliższe miesiące. W tym roku na uczestników Startup School czekają jeszcze szkolenia przeprowadzone przez specjalistów od usability, SEO, marketingu szeptanego, kampanii w serwisach społecznościowych, kontaktu z inwestorami oraz wystąpień publicznych.
W odróżnieniu od poprzedniej edycji tegoroczna formuła Startup School jest otwarta – od początku wiadomo, jakie projekty będą realizowane, a zespoły na bieżąco będą starały dzielić się swoimi uwagami, spostrzeżeniami i pomysłami. Stąd też pracę każdego zespołu będzie można śledzić na Facebooku na dedykowanej projektowi stronie.
Podczas tegorocznej edycji realizowane będą między innymi:
Apps – serwis umożliwiający szybką i bezproblemową instalację oraz aktualizację wszystkich programów na komputerze użytkownika przygotowywany przez Mateusza Grzywę i Konrada Szczygła.
Pyk Pyk – platforma umożliwiająca łatwe i bezpieczne przesyłanie pieniędzy realizowana przez Szymona Sartnota i Radka Kucię.
All in Weekend – międzynarodowy projekt przeznaczony dla miłośników podróży, którego pomysłodawczynią jest Magda Kraszpulska.
Krótkie opisy wszystkich zespołów można znaleźć na stronie: pod tym linkiem
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.