W te wakacje Rafał Agnieszczak po raz kolejny zorganizował Startup School – szkołę biznesu internetowego. W ciągu kilku pierwszych dni powstały zespoły, które rozpoczęły planowanie zadań dotyczących realizowanych projektów.
Pierwszy tydzień obfitował w spotkania na temat projektów, które uczestnicy chcieliby wykonać. Powstało 8 zespołów, które będą realizować 9 projektów. Przygotowane przez Pawła Tkaczyka (agencja reklamowa Midea) szkolenie dotyczące budowania marki startupu otworzyło serię warsztatów, które będą odbywać się cyklicznie przez najbliższe miesiące. W tym roku na uczestników Startup School czekają jeszcze szkolenia przeprowadzone przez specjalistów od usability, SEO, marketingu szeptanego, kampanii w serwisach społecznościowych, kontaktu z inwestorami oraz wystąpień publicznych.
W odróżnieniu od poprzedniej edycji tegoroczna formuła Startup School jest otwarta – od początku wiadomo, jakie projekty będą realizowane, a zespoły na bieżąco będą starały dzielić się swoimi uwagami, spostrzeżeniami i pomysłami. Stąd też pracę każdego zespołu będzie można śledzić na Facebooku na dedykowanej projektowi stronie.
Podczas tegorocznej edycji realizowane będą między innymi:
Apps – serwis umożliwiający szybką i bezproblemową instalację oraz aktualizację wszystkich programów na komputerze użytkownika przygotowywany przez Mateusza Grzywę i Konrada Szczygła.
Pyk Pyk – platforma umożliwiająca łatwe i bezpieczne przesyłanie pieniędzy realizowana przez Szymona Sartnota i Radka Kucię.
All in Weekend – międzynarodowy projekt przeznaczony dla miłośników podróży, którego pomysłodawczynią jest Magda Kraszpulska.
Krótkie opisy wszystkich zespołów można znaleźć na stronie: pod tym linkiem
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!