Stereo.pl w Jazz Radio

Stereo.pl rozpoczął w lipcu współpracę z Jazz Radio. Sklep i rozgłośnia będą wspólnie promować muzykę jazzową.

W lipcu na antenie Jazz Radio ruszają konkursy, w których można wygrać bony uprawniające do zakupu dowolnych produktów oferowanych przez Stereo.pl. Dodatkowo w ramach współpracy Jazz Radio dostarcza fachowych recenzji do działu „Jazz” w Stereo.pl i obejmuje nad nim patronat. Rozgłośnia oprócz emisji wskazań sponsorskich promuje sklep na swoich stronach internetowych.

„Miłośnicy muzyki jazzowej to bardzo wymagająca grupa, która świadomie wybiera wykonawców, konkretne albumy, utwory oraz ich interpretacje. Jestem przekonany, że fachowe recenzje dziennikarzy Jazz Radio w Stereo.pl nie tylko pomogą wszystkim poszukującym dobrego jazzu, ale również poszerzą muzyczny horyzont osobom dotychczas tylko nieznacznie zainteresowanym tymi obszarami muzyki.” – mówi Jakub Wojteczek, marketing manager Stereo.pl

W ramach współpracy Stereo.pl udostępni na swoich stronach archiwalne audycje Jazz Radio. Materiał będzie tak dobierany, aby zarówno słuchacze tylko czasami słuchający jazzu, jak i jego wierni fani mogli znaleźć coś dla siebie.

„Bardzo nas cieszy nawiązana przed kilkoma tygodniami współpraca. Wśród klientów Stereo.pl nie brakuje pasjonatów jazzu. Jestem pewien, że nasze połączone siły sprawią, że do tego gatunku muzyki sięgnie jeszcze więcej osób niż do tej pory.” – powiedział Krzysztof Łuszczewski, dyrektor programowy Jazz Radio.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top