Stereo.pl rozpoczął w lipcu współpracę z Jazz Radio. Sklep i rozgłośnia będą wspólnie promować muzykę jazzową.
W lipcu na antenie Jazz Radio ruszają konkursy, w których można wygrać bony uprawniające do zakupu dowolnych produktów oferowanych przez Stereo.pl. Dodatkowo w ramach współpracy Jazz Radio dostarcza fachowych recenzji do działu „Jazz” w Stereo.pl i obejmuje nad nim patronat. Rozgłośnia oprócz emisji wskazań sponsorskich promuje sklep na swoich stronach internetowych.
„Miłośnicy muzyki jazzowej to bardzo wymagająca grupa, która świadomie wybiera wykonawców, konkretne albumy, utwory oraz ich interpretacje. Jestem przekonany, że fachowe recenzje dziennikarzy Jazz Radio w Stereo.pl nie tylko pomogą wszystkim poszukującym dobrego jazzu, ale również poszerzą muzyczny horyzont osobom dotychczas tylko nieznacznie zainteresowanym tymi obszarami muzyki.” – mówi Jakub Wojteczek, marketing manager Stereo.pl
W ramach współpracy Stereo.pl udostępni na swoich stronach archiwalne audycje Jazz Radio. Materiał będzie tak dobierany, aby zarówno słuchacze tylko czasami słuchający jazzu, jak i jego wierni fani mogli znaleźć coś dla siebie.
„Bardzo nas cieszy nawiązana przed kilkoma tygodniami współpraca. Wśród klientów Stereo.pl nie brakuje pasjonatów jazzu. Jestem pewien, że nasze połączone siły sprawią, że do tego gatunku muzyki sięgnie jeszcze więcej osób niż do tej pory.” – powiedział Krzysztof Łuszczewski, dyrektor programowy Jazz Radio.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.