Polska chmura – Storino.pl przygotowało dla klientów biznesowych unikalne rozwiązania oparte o technologię Cloud Computing.
Obecnie coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z usług Cloud Computing. Decydując się bowiem na zakup usługi przechowywania i przetwarzania danych w „chmurze”, czyli wirtualnym serwerze, do którego dostęp odbywa się za pośrednictwem Internetu, firma może zrezygnować z tworzenia i utrzymywania kosztownego działu IT. W wyniku takiego posunięcia zamiast płacić za sprzęt, ludzi, miejsce, koszt firmy stanowi jedynie realna opłata za wykorzystaną usługę.
Drugim argumentem przemawiającym za korzystaniem z „chmury” jest dostępność do tych samych danych firmy z każdego urządzania podłączonego do Internetu i z dowolnej lokalizacji dla każdego jej pracownika. Dzięki tej możliwości, firmy mogą także o wiele wydajniej i skuteczniej pracować z freelancerami czy też zatrudniać pracowników na zasadzie „Home Office”.
Kolejnym argumentem za korzystaniem z serwera w „chmurze” jest bezpieczeństwo danych firmy. Wszystkie dane znajdują się bowiem w jednym miejscu na zaszyfrowanych dyskach. Przy takiej organizacji pracy firmy komputery jej pracowników stają się jedynie stacjami roboczymi i tym samym ograniczone zostaje ryzyko kradzieży danych.
Mając na uwadze ten rosnący trend, Storino.pl – polska aplikacja wykorzystująca technologię Cloud Computing, przygotowała specjalną ofertę dla firm. – Panele biznesowe zostały w taki sposób zaprojektowane, aby prowadzenie firmy w „chmurze” było wygodne i bezpieczne. Unikalnym rozwiązaniem, w porównaniu do podobnych produktów konkurencyjnych, jest rozbudowany panel administracyjny umożliwiający zarządzanie kontem biznesowym: dodawanie i usuwanie użytkowników, nadawanie praw dostępu, przydzielanie powierzchni GB – tłumaczy Piotr Chrobok, członek zarządu spółki SkyStorage.
Warto dodać, że aplikacja jest w języku polskim, co stanowi duże ułatwienie, jak chociażby podczas wystawiania faktur VAT. Storino.pl współdziała z systemami Windows, Android i iOS, stąd też dostęp do zasobów umieszczonych w „chmurze” jest możliwy zarówno z komputera, jak i – co ważne – telefonu komórkowego.
Storino.pl oferuje firmom cztery rodzaje pakietów: Biznes 32 GB, Biznes 64GB, Biznes 128 GB oraz Biznes Plus, gdzie ilość GB i inne parametry jest ustalana indywidualne z klientem. Aktualna oferta Storino.pl jest skierowana do małych i średnich firm. Trwają też prace nad rozwiązaniami biznesowymi dla korporacji.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...