Strategiczna umowa Lido Technology i Kredyt Banku

Opublikowano: 20 maja 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Należąca do koncernu Lufthansa Systems gdańska spółka Lido Technology opracuje kompleksowe plany awaryjne i ciągłości działania dla Kredyt Banku S.A.

Podpisana umowa dotyczy jednego z największych przedsięwzięć tego typu w Polsce. Obejmuje opracowanie planów awaryjnych – Disaster Recovery Plans (DRP) i planów ciągłości działania – Business Continuity Plans (BCP) pod kątem zapewnienia funkcjonowania krytycznych dla banku procesów biznesowych. Zadaniem podstawowym jest stworzenie stabilnego systemu, odpornego na czynniki zewnętrzne. Lido Technology przeprowadzi analizę ryzyka i wpływu zdarzeń na działanie banku (Business Impact Analysis – BIA), przygotuje szczegółowe procedury awaryjne zawierające między innymi opis koordynacji działań ze służbami publicznymi. Firma zorganizuje także niezbędne szkolenia dla Zespołu Projektowego banku w zakresie metodologii budowania planów awaryjnych i zachowania ciągłości działania, a także komunikacji w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej. Ważnym etapem wdrożenia będą testy, na podstawie których zostanie przeprowadzona weryfikacja i aktualizacja planów.

„Ogromny nacisk kładziemy na budowanie świadomości i zaangażowania całego zespołu, bo dobry i skuteczny plan postępowania w sytuacjach kryzysowych nie może skupiać się wyłącznie na kwestiach technologicznych. Staramy się przygotować poszczególne zespoły do aktywnego rozwiązywania nawet najbardziej nietypowych problemów.” – powiedziała Aleksandra Pietrzykowska, Kierownik Zespołu Projektowego z Departamentu Bezpieczeństwa Kredyt Banku.

Realizacja projektu jest przewidziana na osiem miesięcy. Kompleksowe plany awaryjne powstaną do końca sierpnia, ostatni miesiąc będzie poświęcony na przygotowanie i przeprowadzenie pierwszego testu.

http://www.lido-tech.net

Sylwester KozakStrategiczna umowa Lido Technology i Kredyt Banku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.