Strategiczne zmiany w 9sekund.pl

9sekund Sp. z o.o., firma kontrolująca jedną z najpopularniejszych w Polsce porównywarek cen 9sekund.pl, przeszła proces rebrandingu i począwszy od czerwca 2008 r. występuje pod nową marką – Haxon. Docelowo będzie to marka korporacyjna grupy w skład której wejdą serwisy: 9sekund.pl, Viglo.pl, Spedytor.biz oraz Gruunty.pl
Dużym atutem Haxon będzie nowatorski charakter oferowanych usług. Po raz pierwszy na polskim rynku spółka z branży e-commerce zaoferuje narzędzia pozwalające porównywać nie tylko produkty AGD, RTV i biżuterię, ale także usługi czy nieruchomości.

– Od początku naszym celem było zapewnienie użytkownikom możliwości intuicyjnego i szybkiego znalezienia każdego szukanego produktu, jak również dokonania najbardziej optymalnego i korzystnego wyboru, a tym samym jego zakupu. By to osiągnąć chcemy w najbliższym czasie wdrożyć 1 000 sklepów internetowych, co pozwoli zbliżyć nam się wielkością bazy do głównej konkurencji: Ceneo.pl i Nokaut.pl – mówi Andrzej Zając, Prezes Zarządu Haxon.

– Internauci będą mieli możliwość porównywania usług w przejętym przez Haxon pod koniec 2007 roku Viglo.pl, znalezienia kontrahentów spedycyjnych za pośrednictwem tematycznego serwisu ogłoszeniowego – Spedytor.biz czy wreszcie pozyskania inwestora na nieruchomość poprzez serwis Gruunty.pl., w którym każda zapisana działka automatycznie jest przesyłana do zarejestrowanych w bazie inwestorów. Rozważamy też uruchomienie porównywarki cen biletów lotniczych oraz serwisu z ofertami agroturystycznymi a także rozwój naszych porównywarek w krajach ościennych – podkreśla Zając.

Wsparciem dla przedsięwzięć Haxon będą działania reklamowe realizowane m.in. we współpracy z serwisem Novem.pl. Spółka prowadzi również rozmowy z partnerami medialnymi, rekrutującymi się głównie z rynku prasy i Internetu.
Na umocnienie się rynkowej pozycji Haxon wpłynie także sukcesywny rozwój polskiego Internetu, a co za tym idzie e-commerce i handlu on line.

Dynamicznemu rozwojowi Haxon towarzyszą poważne plany kapitałowe. Jeszcze w tym roku spółka zamierza zadebiutować na rynku New Connect. Pozyskane z emisji środki mają być przeznaczone na rozwój poszczególnych serwisów w grupie oraz rozbudowę systemów informatycznych. Zarząd rozważa także ekspansję na wschodzie i południu Europy. Miałoby to dotyczyć Rumunii i Ukrainy.

– Nasze inwestycje są przemyślane i umotywowane biznesowo. Internet na wschodzie rośnie.  Sam tylko rynek ukraiński to ponad 2,1 mln użytkowników Internetu, a jego wartość szacuje się na 10 milionów dol., przy wzroście rocznym na poziomie 35 procent – podkreśla Andrzej Zając.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top