Telefonia Dialog wprowadza nową dodatkową usługę – Strażnika Dostępu. Do końca roku bezpłatnie mogą z niej skorzystać wszyscy użytkownicy szerokopasmowego dostępu do Internetu DialNet, świadczonego przez Dialog zarówno na własnej, jak i obcej sieci. Jest to zaawansowane narzędzie, które umożliwia abonentowi ograniczenie dostępu do stron WWW zawierających szkodliwe i niepożądane treści, np. erotyka i pornografia, przemoc, narkotyki, sekty, hazard. Klientom biznesowym może zaś służyć jako narzędzie usprawniające pracę i zwiększające jej wydajność.
Wprowadzając Strażnika Dostępu Dialog kontynuuje swoją politykę produktową i edukacyjną, której celem jest zwiększanie bezpieczeństwa w sieci i uczenie mądrego i odpowiedzialnego korzystania z Internetu. Wcześniejsze przykłady takich działań to usługa DialNet junior, edukacyjna strona www.junior.dialog.pl oraz konkurs wiedzy o Internecie DialNet Masters.
Strażnik Dostępu jest usługą skierowaną zarówno do klientów indywidualnych, jak i instytucji np. szkół i firm. Stanowi odpowiedź na rosnące zagrożenia płynące z Internetu oraz na zapotrzebowanie rynku na rozwiązania, które ograniczają dzieciom i młodzieży dostęp do szkodliwych treści. Pozwala rodzicom i pedagogom skutecznie chronić dzieci i młodzież przed szkodliwymi treściami witryn internetowych, m.in. pornografią, przemocą, narkotykami i wulgaryzmami. O tym, jak są one powszechne w Internecie, świadczą wyniki badań społecznych. Wskazują one, że 40% dzieci miało kontakt z e-mailem bądź okienkiem pop-up, zawierającymi reklamę o treści pornograficznej.
Usługa Telefonii Dialog zmniejsza też ryzyko infekcji komputera wirusami i uniemożliwia pobieranie nielegalnego oprogramowania. Strażnik Dostępu pozwala ponadto przedsiębiorstwom ograniczać dostęp pracowników do treści niezwiązanych z interesem firmy, a dzięki temu podnieść ich wydajność. Zmniejsza też obciążenie sieci korporacyjnej oraz ogranicza zagrożenia związane z przeglądaniem Internetu i pobieraniem plików. Strażnik Dostępu optymalizuje więc koszty pracy, likwidując godziny bezproduktywnie spędzane na surfowaniu. Jak wynika z badań, jeden na trzech pracowników poświęca codziennie przynajmniej godzinę pracy na surfowanie w sieci w celach prywatnych, co dziesiąty robi to nawet przez trzy godziny. Wprowadzona przez Telefonię Dialog usługa umożliwi szefom kontrolę przeglądanych przez pracowników stron www.
Usługa nie wymaga instalacji żadnych aplikacji na komputerze, żadnej zaawansowanej wiedzy informatycznej, żadnej skomplikowanej konfiguracj. Dzięki tej usłudze to Dialog staje się Strażnikiem Dostępu do Internetu. Podczas aktywacji usługi wystarczy jedynie określić spośród dostępnych kategorii tematycznych, które treści mają być blokowane.
Do końca roku wszyscy użytkownicy DialNetu mogą korzystać ze Strażnika Dostępu bez żadnych opłat – będzie aktywowany i świadczony przez Telefonię Dialog w cenie abonamentu za posiadaną już usługę internetową.
Po tym okresie, w zależności od wybranego zakresu blokowanych stron, miesięczny abonament na Strażnika Dostępu wyniesie od 6,10 zł do 12,20 zł brutto.
www.dialog.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.