Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! rozpoczęła realizację projektu staży studenckich. W okresie wakacyjnym studenci mają możliwość odbycia praktyk, podczas których będą mogli realizować swoje pomysły w zastosowaniu nowych technologii w marketingu precyzyjnym.
W biurze warszawskiej filii pracę rozpoczęli pierwsi stażyści. Są wśród nich studenci m.in. z Boston University School of Management oraz Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Celem praktyk jest zaprezentowanie studentom planów rozwoju marketingu mobilnego oraz zapewnienie realizacji własnych pomysłów przy wdrażaniu nowego produktu m-kuponów na polskim rynku.
„W USA odbywanie wakacyjnych staży jest standardem. Na praktyki studenckie wybrałem agencję MobiJOY! Mobile Marketing, ponieważ interesuję się marketingiem i szukałem praktyki w firmie, która na co dzień stosuje najnowsze rozwiązania. MobiJOY! jest liderem na rynku w Polsce, chcę obserwować normalny tok pracy aby dowiedzieć się co na mnie czeka jeżeli zdecyduję się na pracę w tej branży. Podczas praktyk chcę także zdobyć doświadczenie, które potem mógłbym wykorzystać na uczelni” – powiedział Marcin Lella – jeden ze stażystów, student Boston University School of Management.
Praktyki studenckie w agencji MobiJOY! Mobile Marketing rozpoczęły się w czerwcu i potrwają do końca września.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.