Badania jakościowe i ilościowe są podstawą wielu dziedzin nauki, a także – potężnym narzędziem prowadzenia działalności biznesowej. StudentsWatch.pl próbuje „ugryźć” temat na serio i przekonuje, że wszystkim się to opłaca.
StudentsWatch.pl to interaktywny system badań rynku i opinii, łączący serwis społecznościowy oraz portal biznesowy. Platforma, dzięki pełnej automatyzacji oraz zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych pozwolić ma na podniesienie jakości i efektywności badań oraz na obniżenie kosztów ich realizacji.
Nad projektem pracuje 10 osób: programiści, specjaliści PR, sprzedawcy, grafik, project manager, badacze, analityk. Serwis powstaje we współpracy z firmą Symbiotic Leech. W StudentsWatch.pl zaangażowana jest również sieć koordynatorów i współpracowników oraz praktykanci.
StudentsWatch.pl to tak naprawdę dwa projekty w jednym. Pierwsza, społecznościowa część przeznaczona jest dla „zwykłych” użytkowników.
Budujemy społeczność badaczy. Internauci mogą obok wypełniania ankiet dla firm, tworzyć grupy zainteresowań wybraną tematyką – projektować duże projekty badawcze (wspólnie lub pojedynczo) – mówią twórcy projektu.
Zacieramy różnice pomiędzy badaczem a respondentem – odwracamy role: u nas każdy może zostać badaczem opinii. Projekt jest eksperymentem społecznym, proponujemy profesjonalizację realizacji badań przez internautów – dodają.
Udział w badaniach ma dawać nie tylko możliwość wyrażenia własnej opinii. Jak mówią twórcy, „daje realny wpływ na decyzję firm dotyczącą ich produktów, usług czy reklam”. Co więcej, w serwisie zaimplementowano również system punktowy (StudentsPoints). Umożliwia on zbieranie punktów za aktywność oraz wymianę ich na gotówkę, nagrody rzeczowe, doładowania telefonów czy koszulki StudentsWatch.pl.
Oprócz udziału w badaniach użytkownicy mogą proponować własne – na dowolny temat oraz stworzyć własny, niekomercyjny projekt badawczy we współpracy z zespołem StudentsWatch.pl.
Druga część serwisu przeznaczona jest dla biznesu. To tu zainteresowane podmioty mogą zaprojektować ankietę, wybrać grupę docelową oraz analizować dane z wyników prezentowanych na żywo.
Realizujemy projekty ad-hoc na specjalne potrzeby klienta, jak również jesteśmy przygotowani na realizację projektów cyklicznych, tj. badań omnibusowych i syndykatowych. Jako jedni z pierwszych oferujemy naszym klientom możliwość stworzenia własnego panelu użytkowników o specyficznych charakterystykach (np. fanatyków gier komputerowych, amatorów piwa lub sportowych samochodów) – przekonują twórcy serwisu.
Innowacyjna ma być również metodologia (więcej o niej pod tym adresem) oraz zapewnienie pełnej reprezentatywności badań w grupie wiekowej 16-39 l. Respondenci do badań StudentsWatch.pl rekrutują się albo z bazy dostarczonej przez klienta, albo poprzez zaproszenia wysyłane do wylosowanych użytkowników paneli StudentsWatch.pl. Uczestnicy informowani są o parametrach (typie, tematyce, długości, okresie aktywności) badania oraz o planowanym wynagrodzeniu za współpracę (wypełnienie ankiety).
Do prowadzenia profesjonalnych badań przygotowano aplikację 3S System, która nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania (działa w przeglądarce). Podstawowe funkcje kreatora dostępne są za darmo.
Biznesplan StudentsWatch.pl opiera się na usługach dla biznesu, realizacji badań ilościowych CAWI/CAPI oraz „fokusów” on-line. Możliwa jest współpraca z partnerem, który zapewni wsparcie marketingowe czy środki na dalszy rozwój.
Chcemy pozostać niezależnym polskim serwisem/agencją badawczą. Chcemy wejść na obce rynki i szerzyć ideę wolnego dostępu do badań (niekomercyjnych) dla wszystkich internautów, szczególnie dla studentów i osób związanych z nauką – mówią nam twórcy projektu.
To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.