Walka o przetrwanie StumbleUpon trwa. Z firmy zwolnionych zostało 35 osób, czyli jedna trzecia wszystkich zatrudnionych. Cel: osiągnięcie rentowności.
StumbleUpon, bardzo popularny niegdyś serwis rekomendujący treści został w grudniu 2011 r. kompletnie odświeżony. Wprowadzono m.in. kanały celebrytów, nowe logo i panel odkrywcy. We wrześniu ubiegłego roku upodobnił się zaś wyglądem do serwisu Pinterest. Kolejnym etapem ratowania serwisu okazała się restrukturyzacja zatrudnienia.
Firma zredukowała ilość etatów z 110 do 75. Dzięki temu serwis ma być rentowny, działać ma szybciej i bardziej efektywniej, przekonują przedstawiciele firmy. Zwolnienia dotyczą zespołów produktowych, inżynieryjnych oraz marketingowych.
Największą trudność StumbleUpon ma bez wątpienia z konkurencją ze strony serwisów społecznościowych, głównie Facebooka i Twittera. To tam użytkownicy rekomendują treści, dzielą się ciekawymi znaleziskami, obrazkami, memami. Czy wizualne odświeżenie i zmiany kadrowe wystarczą by z nimi konkurować?
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.