Firmowy Warsztat Finansowy (FWF) udostępnia darmowe narzędzia online służące do przeprowadzenia analiz procesów biznesowych dla MŚP oraz umożliwia tworzenie i dodawanie nowych instrumentów i zarabianie na ich udostępnianiu.
Firmy zarejestrowane na FWF mają dostęp do 25 bezpłatnych narzędzi służących do przeprowadzenia wszelkich analiz procesów biznesowych. Dostępny zbiór stale się jednak powiększa. – Kluczowym elementem serwisu jest kreator nowych narzędzi, który daje możliwość stworzenia rozwiązań „szytych na miarę”– mówi Olga Stawiszyńska-Jakubowicz, kierownik projektu – Nie potrzebna jest żadna specjalistyczna wiedza programistyczna, bo udostępniamy gotowe szablony umożliwiające zamianę modeli analitycznych na narzędzia online – dodaje. Portal poszukuje freelancerów, którzy chcieliby tworzyć e-instrumenty dostosowane do indywidualnych potrzeb danego sektora oraz zarabiać na ich rozpowszechnianiu za pośrednictwem Firmowego Warsztatu Finansowego. Istnieją dwie drogi tworzenia nowych narzędzi na portalu. Pierwsza, to odpowiedź na istniejące zapytania i potrzeby firm, które umieszczane są na stronie www.portal.e-fwf.pl. Druga wymaga od twórcy kreatywnego podejścia i zaproponowania narzędzia na podstawie własnej wiedzy.
Firmowy Warsztat Finansowy stawia sobie za cel poprawę zarządzania, szybkości i trafności podejmowanych decyzji w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce. Dostęp do podstawowych, bezpłatnych 25 narzędzi możliwy jest po zarejestrowaniu. Aby z nich skorzystać, należy wprowadzić wymagane dane a system sam przygotowuje dla nas raport końcowy. Portal umożliwia więc obniżenie kosztów księgowych w małych firmach i usprawnienie procesów decyzyjnych oraz poprawę konkurencyjności całego sektora MŚP.
Firmowy Warsztat Finansowy jest całkowicie dostępny z poziomu komputerów, posiadających dostęp do Internetu pod adresem www.e-fwf.pl. Portal powstał dzięki wsparciu funduszy europejskich z programu Innowacyjna Gospodarka.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.