Portal eGospodarka.pl wraz z autorską pracownią projektowania logo ALW GRAFIK stworzyły serwis poświęcony projektowaniu logo firmy. Można się w nim nie tylko dowiedzieć, jakie powinno być dobre logo ale także zamówić profesjonalnie wykonany znak firmowy.
Termin 'logo’ używany jest dla całego znaku, składającego się z sygnetu (symbolu graficznego) i logotypu (tekstowego przedstawienia nazwy). Graficzna forma przedstawiania symbolu i nazwy firmy, stanowi ważny element identyfikacji przedsiębiorstwa. Jego znaczenie marketingowe jest porównywalne z dobrze dobraną nazwą czy hasłem wiodącym firmy. Dlatego niezwykle istotne jest profesjonalne zaprojektowanie logo, które będzie kojarzyło się z firmą i jej działalnością.
Niemal każda firma posiada swoje logo, jednak tylko niektóre znaki już od pierwszego spojrzenia zapadają w pamięć. Decyduje o tym między innymi jakość i czytelność samego logo. Zadaniem serwisu logo.egospodarka.pl jest pomoc w takim zaprojektowaniu nowego lub odświeżeniu dotychczasowego znaku, by firma stała się lepiej rozpoznawalna.
– Dobre logo łączy prostotę graficzną kształtu oraz efektywny przekaz idei. Musi być znakiem oryginalnym i zawierać minimalną ilość kolorów, tak, żeby klient identyfikował firmę poprzez jej znak i podświadomie, szybko oraz pozytywnie kodował go w pamięci – mówi Andrzej-Ludwik Włoszczyński, właściciel firmy ALW GRAFIK.
W ramach serwisu logo.egospodarka.pl można zamówić logo firmowe, korzystając z jednego z trzech pakietów, zawierających nie tylko projekt samego znaku ale także (w zależności od wybranej opcji) projekt papierów firmowych, wizytówek czy kopert.
– Na pomysł pokazania jak ważne jest dobre logo wpadliśmy przy okazji rewitalizacji znaku eGospodarka.pl. Praca ALW GRAFIK spowodowała, że nasze odświeżone logo jest lepiej rozpoznawalne a przy tym zachowało ciągłość w stosunku do wcześniejszej jego wersji. Myślę, że propozycja skorzystania z www.logo.egospodarka.pl by przygotować nowe lub wprowadzić korekty w dotychczasowym logo, będzie dla wielu firm niezwykle cenna – mówi Beata Szkodzin, wydawca serwisu eGospodarka.pl
W związku z uruchomieniem nowego serwisu eGospodarka.pl przygotowała zniżkę w wysokości 20 procent dla wszystkich klientów, którzy zdecydują się na zamówienie logo do końca roku 2005.
http://www.logo.egospodarka.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.