10-ty października Ogólnopolskim Dniem Bezgotówkowej Wymiany Ciuchów. Tego dnia w różnych miastach Polski odbędą się swapowe imprezy polegające na bezgotówkowej wymianie ubrań. Pomysłodawcą i organizatorem akcji jest Stylio.pl – serwis dla entuzjastów mody, a jej ambasadorem Izabella Miko.
Ogólnopolski Dzień Bezgotówkowej Wymiany Ciuchów to nawiązanie do coraz popularniejszych swapping parties czyli imprez na których uczestnicy wymieniają się ubraniami. Swap jako zjawisko zyskuje coraz większą popularność i zasięg. Nieformalne spotkania różnych osób, które wymieniają się między sobą ubraniami, często przybierają formę zaplanowanych i dobrze zorganizowanych imprez. Moda na swap dotarła także do Polski i zyskuje coraz większe rzesze zwolenniczek i zwolenników.
Akcja zorganizowana przez Stylio.pl ma na celu zainteresowanie ideą swap jak największej liczby osób, a jednocześnie sprawniejsze informowanie o organizowanych spotkaniach. Do tej pory poparcie dla akcji wyraziło ponad półtora tysiąca osób, a w ponad siedmiu miastach zapowiedziano zorganizowanie imprez swapowych 10. października. Ambasadorem akcji jest Iza Miko, znana z „Kochaj i tańcz”, prywatnie autorka projektu ekomiko.
– Chcemy propagować idee swapu, bo ze wszech miar na to zasługuje. Nasz przekaz jest jasny: nie wyrzucaj ciuchów na śmietnik, przyjdź i wymień się z innymi osobami. To odpowiedzialne, ekologiczne a jednocześnie modne. Noszenie ubrań, które miały już innych właścicieli, jest trendy i świadczy o nieszablonowym podejściu do mody. – mówi Joanna Kosman, szefowa Stylio.pl
Imprezy swapowe czyli swapping parties są pomysłem amerykańskim, który na całym świecie zyskuje popularność. To jeszcze jeden sposób na zdobycie oryginalnych ubrań. Dzięki wymianie można tanim kosztem zdobyć niepowtarzalny ciuch i pozostać w zgodzie z ekologią (nie wyrzucamy ubrań na śmietnik, przekazujemy je innym). Jest to także sposób na dobrą zabawę, podpatrzenie stylu innych osób i poznanie nowych ludzi.
www.stylio.pl/swap
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.