Sukces Hyde Parku w PRnews.pl

Opublikowano: 10 stycznia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Rośnie oglądalność pierwszego w Polsce bankowego Hyde Parku w serwisie PRnews.pl. Mimo krótkiego czasu jaki upłynął od jego uruchomienia, zdołał już przyciągnąć uwagę wielu finansistów. To pierwsze tego typu miejsce w polskiej sieci, gdzie można przeczytać plotki, a także niezależne opinie i komentarze na temat rodzimej branży bankowej. Ich autorem jest Łukasz Radomski – znany z ciętego języka, nowy komentator redakcji wortalu.

Hyde Parkiem z definicji nazywamy miejsce, gdzie każdy może ogłosić to co myśli. Jednym warunkiem jest zakaz znieważania Królowej. Spełnia on jednak swoją ważną rolę. Jest dowodem na przestrzeganie jednego z fundamentów demokracji – niezależności i wolności słowa. Nowy dział wortalu PRnews.pl jest wirtualnym odpowiednikiem takiego miejsca, przeznaczonego specjalnie dla bankowców. Sądząc po rosnącej oglądalności Hyde Parku – również bardzo oczekiwana.

Komentarze, plotki i opinie Radomskiego wzbudzają duże zainteresowanie i jak wynika z redakcyjnych obserwacji, są z uwagą śledzone przez pracowników większości polskich banków. Taka popularność wynika z wartości pojawiających się tutaj informacji, o których często nie można dowiedzieć się nigdzie indziej. Dzięki Hyde Parkowi pracownicy banków na bieżąco wiedzą o najnowszych plotkach na temat całego sektora i konkurencji. Dużą zaletą serwisu jest wiarygodność pojawiających się tutaj wiadomości. Wszystko za sprawą anonimowych, ale zaufanych źródeł gospodarza działu, zbliżonych do samych banków.

http://hydepark.prnews.pl

Sylwester KozakSukces Hyde Parku w PRnews.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.