Sukcesem zakończyła się kampania reklamowa marki odzieżowej Top Secret. Kampanię pod intrygującym hasłem 'Na Waleta Wygrywaj Nagrody' wykreowała i przeprowadziła energe21 – agencja interaktywna z Łodzi. To już trzecia w tym roku kampania internetowa zrealizowana przez energe21 dla tego klienta.
Kampania pod hasłem 'Konkurs na Waleta !!!' skierowana została szczególnie do studentów – stąd przewrotne hasła reklamowe oraz kreacja kampanii o charakterze rozrywkowym z dozą nonszalancji i humoru.
W kampanii wykorzystane zostało szerokie spektrum form reklamowych: interstitial, BrandMark, bilboard, banner, komunikat reklamowy, oraz mailing. Ich wizerunek i ekspresyjna animacja opierała się o zagadkowy motyw drzwi z wizjerem odsłaniającym fragment konkursowego 'Pokoju Studenta'.
CTR na serwisach rozrywkowych i kobiecych (CTR do 24,17%), na których realizowane były wcześniejsze kampanie, świadczy o skuteczności tych akcji i zbudowaniu zaufania do marki.
W dniach 4.11. – 27.11.2004 formy reklamy Top Secret dotarły do 4 326 003 młodych użytkowników Internetu. Przy tej skali zasięgu osiągnięty wskaźnik całościowy CTR wyniósł aż 4,22 %, co daje doskonały wynik.
'Konkurs na Waleta' trwał od 04.11.2004 do 27.11.2004.
http://www.nawaleta.topsecret.pl
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.