Sukces kampanii Top Secret

Sukcesem zakończyła się kampania reklamowa marki odzieżowej Top Secret. Kampanię pod intrygującym hasłem 'Na Waleta Wygrywaj Nagrody' wykreowała i przeprowadziła energe21 – agencja interaktywna z Łodzi. To już trzecia w tym roku kampania internetowa zrealizowana przez energe21 dla tego klienta.

Kampania pod hasłem 'Konkurs na Waleta !!!' skierowana została szczególnie do studentów – stąd przewrotne hasła reklamowe oraz kreacja kampanii o charakterze rozrywkowym z dozą nonszalancji i humoru.

W kampanii wykorzystane zostało szerokie spektrum form reklamowych: interstitial, BrandMark, bilboard, banner, komunikat reklamowy, oraz mailing. Ich wizerunek i ekspresyjna animacja opierała się o zagadkowy motyw drzwi z wizjerem odsłaniającym fragment konkursowego 'Pokoju Studenta'.

CTR na serwisach rozrywkowych i kobiecych (CTR do 24,17%), na których realizowane były wcześniejsze kampanie, świadczy o skuteczności tych akcji i zbudowaniu zaufania do marki.

W dniach 4.11. – 27.11.2004 formy reklamy Top Secret dotarły do 4 326 003 młodych użytkowników Internetu. Przy tej skali zasięgu osiągnięty wskaźnik całościowy CTR wyniósł aż 4,22 %, co daje doskonały wynik.

'Konkurs na Waleta' trwał od 04.11.2004 do 27.11.2004.

http://www.nawaleta.topsecret.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry