Sukces WOŚP także w internecie

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

25. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy okazał się wielkim sukcesem. Ostateczna zebrana kwota to 105 570 801,49 zł. Rekordowa jest również suma przekazana przez zbiórki i aukcje internetowe.

Sukces WOŚP także w internecie 1PayU podsumowuje najważniejsze dane z obsługiwanych, w ramach współpracy w WOŚP, kanałów online:

  • Poprzez aplikacje, strony i aukcje internetowe obsługiwane przez PayU zebrano 20 071 299 zł.
  • Wśród wpłat online prawie 11 mln zł stanowiły zbiórki z kanałów: wosp.org.pl; Wirtualne Serce
  • Wspieram.to; Siepomaga; Pomagam.Interia.pl; Facebook oraz finałowa aplikacja mobilna, natomiast ponad 9 mln zł zebrano na aukcjach przygotowanych z Allegro.
  • Rekord wpłat zanotowano na stronie wplacam.wosp.org.pl – 9 760 138 mln zł. Na tej stronie nadal można dokonywać wpłat na rzecz WOŚP.
  • Łącznie w ciągu 15 lat współpracy PayU z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy użytkownicy tego systemu płatności online przekazali już dla WOŚP ponad 60 milionów złotych.

15 lat współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy podczas jej charytatywnych finałów, to dla nas nie tylko tradycja, ale również powód do dumy. Co roku, wraz z partnerami Orkiestry, rozwijamy możliwości zbiórek online, w które angażuje się społeczność internautów. Z tym większą przyjemnością obserwujemy tegoroczny dwukrotny wzrost łącznej kwoty wpłat przez kanały internetowe – podsumowuje Bartosz Berestecki, Członek Zarządu PayU S.A.

Statystyki wpłat z wybranych zbiórek (wosp.org.pl, Pomagam.interia.pl, Wirtualne Serce, Facebook, aplikacja mobilna) dokonanych w dniu Finału (15 stycznia) do godz. 23:59 potwierdzają, że kwoty, jakie najczęściej wpłacali darczyńcy na zbiórkach prowadzonych w internecie to kolejno: 20, 50, 100 i 10 zł. Kwota zebrana w dniu Finału tylko z wpłat po 20 zł każda to 828 660 zł. Wpłaty poniżej 10 zł nie były zbyt popularne, choć i tak było ich niemal dwa razy więcej niż w roku ubiegłym. Z wpłaconych pojedynczych kwot o wartości do 9,99 zł zebrano w dniu Finału 20 129,90 zł.

W zakresie wybieranych przez internautów metod płatności nie było zaskoczenia. Biorąc pod uwagę liczbę transakcji aż 90% z nich dokonano szybkim e-przelewem (tzw. pay-by-linkiem), który rozlicza się natychmiastowo. Pozostałe wpłaty wykonano kartami płatniczymi, kredytowymi lub debetowymi. Te dane w dużej mierze odzwierciedlają popularność wskazanych metod płatności za zakupy internetowe.

Wszystkie wpłaty na rzecz WOŚP dokonywane w ramach wymienionych zbiórek są zabezpieczane przez PayU i operator płatności nie pobiera żadnej prowizji od tych transakcji.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top