25. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy okazał się wielkim sukcesem. Ostateczna zebrana kwota to 105 570 801,49 zł. Rekordowa jest również suma przekazana przez zbiórki i aukcje internetowe.
PayU podsumowuje najważniejsze dane z obsługiwanych, w ramach współpracy w WOŚP, kanałów online:
- Poprzez aplikacje, strony i aukcje internetowe obsługiwane przez PayU zebrano 20 071 299 zł.
- Wśród wpłat online prawie 11 mln zł stanowiły zbiórki z kanałów: wosp.org.pl; Wirtualne Serce
- Wspieram.to; Siepomaga; Pomagam.Interia.pl; Facebook oraz finałowa aplikacja mobilna, natomiast ponad 9 mln zł zebrano na aukcjach przygotowanych z Allegro.
- Rekord wpłat zanotowano na stronie wplacam.wosp.org.pl – 9 760 138 mln zł. Na tej stronie nadal można dokonywać wpłat na rzecz WOŚP.
- Łącznie w ciągu 15 lat współpracy PayU z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy użytkownicy tego systemu płatności online przekazali już dla WOŚP ponad 60 milionów złotych.
15 lat współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy podczas jej charytatywnych finałów, to dla nas nie tylko tradycja, ale również powód do dumy. Co roku, wraz z partnerami Orkiestry, rozwijamy możliwości zbiórek online, w które angażuje się społeczność internautów. Z tym większą przyjemnością obserwujemy tegoroczny dwukrotny wzrost łącznej kwoty wpłat przez kanały internetowe – podsumowuje Bartosz Berestecki, Członek Zarządu PayU S.A.
Statystyki wpłat z wybranych zbiórek (wosp.org.pl, Pomagam.interia.pl, Wirtualne Serce, Facebook, aplikacja mobilna) dokonanych w dniu Finału (15 stycznia) do godz. 23:59 potwierdzają, że kwoty, jakie najczęściej wpłacali darczyńcy na zbiórkach prowadzonych w internecie to kolejno: 20, 50, 100 i 10 zł. Kwota zebrana w dniu Finału tylko z wpłat po 20 zł każda to 828 660 zł. Wpłaty poniżej 10 zł nie były zbyt popularne, choć i tak było ich niemal dwa razy więcej niż w roku ubiegłym. Z wpłaconych pojedynczych kwot o wartości do 9,99 zł zebrano w dniu Finału 20 129,90 zł.
W zakresie wybieranych przez internautów metod płatności nie było zaskoczenia. Biorąc pod uwagę liczbę transakcji aż 90% z nich dokonano szybkim e-przelewem (tzw. pay-by-linkiem), który rozlicza się natychmiastowo. Pozostałe wpłaty wykonano kartami płatniczymi, kredytowymi lub debetowymi. Te dane w dużej mierze odzwierciedlają popularność wskazanych metod płatności za zakupy internetowe.
Wszystkie wpłaty na rzecz WOŚP dokonywane w ramach wymienionych zbiórek są zabezpieczane przez PayU i operator płatności nie pobiera żadnej prowizji od tych transakcji.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...