Za nami Super Bowl XLVI – tegoroczna edycja święta fanów futbolu amerykańskiego. Wygrała drużyna New York Giants pokonując New England Patriots 21 do 17. Zwyciężył również Twitter – ustanowiono nowy rekord w wysłanych tweetach na sekundę.
Jak poinformowali przedstawiciele Twittera, padł nowy rekord w tweetach na sekundę (tweets per second, TPS) wysłanych podczas rozgrywek sportowych: 12 233. Ustanowiono go podczas zakończenia meczu, ale popularnością cieszył się również występ Madonny w przerwie – 10 245 TPS. Podczas ostatnich minut meczu wysyłano średnio 10 tys. tweetów w każdej sekundzie.
Poprzedni sportowy rekord – 8000 TPS – należał do Tima Tebowa i jego 80-jardowego przyłożenia w futbolowym meczu Broncos kontra Steelers. To jednak i tak o wiele mniej niż rekord wszystkich kategorii: podczas nadawania japońskiego filmu animowanego „Laputa” wysłano aż 25 088 TPS.
Warto jednak dodać, że rekord Twittera został niedawno pobity przez chiński odpowiednik serwisu – Sina Weibo. Podczas obchodów nowego roku wysyłano tak 32 312 komunikatów na sekundę.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.