Super Media dla Sanford Polska

Opublikowano: 8 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W ostatnich dniach został uruchomiony przez Super Media nowy serwis internetowy jednego z liderów w branży piśmienniczej i biurowej – koncern Newell Rubbermaid. Wśród znanych marek będących własnością koncernu znajdują się m.in.: Parker, Waterman, Paper Mate, Rotring.

Witryna dostępna prezentuje kompleksowe informacje na temat piór, długopisów, markerów, ołówków oraz innych akcesoriów oferowanych przez Sanford Polska – rodzimej spółki wchodzącej w skład grupy kapitałowej amerykańskiego potentata.

Każdej z marek został poświęcony wyczerpujący opis dotyczący genezy jej powstania i historii. Ponadto zaprezentowana została szczegółowo cała gama produktów dostępnych na rynku polskim z linii Parker, Waterman, Paper Mate oraz Rotring. Efektywny system wyszukiwawczy pozwala z łatwością dotrzeć do poszukiwanych modeli, bądź też przejrzeć klasy i serie produktów pod względem ich stylu oraz oryginalności.

W trosce o jakość i satysfakcję klientów, witryna zawiera szereg praktycznych porad związanych z użytkowaniem oferowanych produktów oraz informacje związane z serwisem i udzielanymi gwarancjami.

Witryna jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych jak i biznesowych, dostosowując swoją zawartość w zakresie oferty oraz merytorycznych treści pod kątem oczekiwań tychże grup docelowych.

Warto nadmienić, iż w serwisie zostały zamieszczone informacje na temat partnerskich sklepów oferujących produkty wspomnianych marek, jak również kontakt do przedstawicieli handlowych spółki obsługujących podmioty biznesowe.

Udostępnione elementy o charakterze edukacyjnym (sekcje „techniki pisania”, „sprawdź swoje imię”) i rozrywkowym (wygaszacze i tapety) mają na celu budowanie świadomości marki oraz oddziaływać na lojalność użytkowników.

http://www.sanford.com.pl

Sylwester KozakSuper Media dla Sanford Polska

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.