Superbon.pl to serwis ze zniżkami i kuponami na produkty i usługi, a także informacją o przecenach i wyprzedażach. Jest to próba przeszczepienia do Polski idei znanej dobrze z USA i Europy Zachodniej. Serwis jest adresowany zarówno do małych i średnich firm, jak i do dużych podmiotów (sieci handlowe, sieci supermarketów, operatorzy komórkowi, firmy turystyczne itd.).
Za nowo otwartym serwisem stoi portal o2.pl, dzięki czemu zniżki będą dystrybuowane pośród 9,6 mln internatów (Megapanel PBI, czerwiec 2009). Dodawanie oraz pobieranie zniżek jest bezpłatne. Oferty są podzielone na kategorie. Można je przeglądać korzystając z mapy.
Za wejściem w ten segment przemawiają nastroje konsumenckie oraz aktualna sytuacja gospodarcza. W USA serwisy z kuponami współpracują zarówno z dużymi korporacjami, jak i z małymi firmami, generując dodatkowe przychody.
W Polsce nie ma jeszcze kultury takich kuponów, choć przecież i do nas zawitała już „kultura okazji i wyprzedaży”. Wina leży po stronie małych i średnich firm, które nie doceniają jeszcze tej formy zachęty – tego, jak dobrze skonstruowaną zniżką lub promocją potrafi się sama wypromować. Szczególnie gdy mówimy o zniżkach rozprowadzanych w internecie. – mówi Michał Brański, członek zarządu o2.pl.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.