Supergry.pl to nowe przedsięwzięcie w dziedzinie rozrywki dostępnej w internecie. Umieszczone na stronie gry wyprodukowane przez agencję OS3 multimedia stanowią podstawę do rozwoju witryny i umieszczania na niej gier innych twórców. Serwis skierowany jest do wszystkich fanów rozrywki w sieci. OS3 stara się także o pozyskiwanie nowości z zagranicy.
'Obecnie coraz więcej firm dostrzega zalety gier w internecie i odkrywa niepowtarzalną szansę wyróżnienia się dzięki nim w sieci. Gry są doskonałym i skutecznym elementem marketingu oraz niezawodnym sposobem na podniesienie świadomości marki, a także na utrzymanie przy produkcie jego dotychczasowych konsumentów. Zależy nam, by przy naszych realizacjach kłaść nacisk nie tylko na komunikację poprzez przekazywanie rzetelnych informacji, ale także poprzez rozrywkę.’ – powiedział Tomasz Pruszczyński prezes OS3 multimedia.
Z punktu widzenia odbiorcy gra reklamowa jest niezwykle atrakcyjną formą rozrywki, która co bardzo ważne, nie narzuca 'obowiązku’ obejrzenia reklamy. Dzięki temu nadaje się głównie do budowania marki przez wywoływanie pozytywnych skojarzeń i nie agresywny product placement. Jako narzędzie niekonwencjonalne może być bardzo skuteczna i osiągać dużą efektywność.
Serwis supergry.pl to nie tylko doskonała zabawa i gry, ale także miejsce, gdzie gracze mogą ze sobą rywalizować i walczyć o najlepsze wyniki w rankingach.
Udostępniony na stronie, bardzo rozbudowany dział rankingów wyłania najlepszych zawodników, a także prezentuje najpopularniejsze gry w zestawieniach dziennych, tygodniowych i miesięcznych.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.