Nowy serwis z grami supergry.pl odwiedziło już 35 000 internautów od momentu jego uruchomienia. Wortal praktycznie nigdzie nie był reklamowany, a informacje o nim przekazywane są jedynie przez internautów.
Internauci spędzają na supergry.pl rekordową ilość godzin. Prowadzony jest ranking maniaków – graczy spędzających najwięcej czasu na serwisie. Aktualnie prowadzi rekordzista grający ponad 30 godzin. W najpopularniejszą z gier zagrało 19 000 internautów co zajęło im łącznie ponad 986 godzin. Gracze biorą także udział w rankingach wyników prezentowanych w zestawieniach dziennych, tygodniowych, miesięcznych.
Serwis supergry.pl uruchomiony został 18 października 2004 roku. Skierowany jest do wszystkich fanów rozrywki w sieci. Gry pogrupowane są w zależności od ich charakteru i odbiorcy, np. dla dzieci, logiczne, zręcznościowe. Oferta serwisu będzie poszerzana o gry innych autorów krajowych i zagranicznych.
OS3 multimedia jest pomysłodawcą projektu. Jako agencja interaktywna stworzyła liczne gry reklamowe dla takich klientów jak.: Agros Nova, Siemens mobile, Ericsson, WWF, US Pharmacia, czy magazyn WWW. OS3 multimedia jest częścią grupy medialnej OS3 group.
Gra reklamowa łączy w sobie rozrywkę z budowaniem marki. Czas, który gracz spędza w grze jest wielokrotnie dłuższy od czas poświęcanego na odbiór tradycyjnych form reklamy. Dodatkowo gracz jest aktywnym odbiorcą komunikatu. Dzięki temu nawet łagodny product placement zastosowany w grze bardzo silnie działa na gracza i wytwarza pozytywne skojarzenia przywiązując odbiorcę do marki.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.