Firma Tchibo, producent jednej z najpopularniejszych w Polsce marek kawy, rozpoczęła działania reklamowe z wykorzystaniem internetu. Partnerem Tchibo przy realizacji kampanii została agencja SUPERMEDIA Interactive, która odpowiada za wizualną część sieciowego przekazu reklamowego.
Kampania rozpoczęła się 1 marca i skierowana jest do osób młodych, aktywnych, głównie kobiet między 20 a 35 rokiem życia. Promocja została zorganizowana w oparciu o konkurs na najlepsze opowiadanie o własnych zaręczynach. Autorki trzech najciekawszych prac, wyjadą na romantyczny weekend z osobą towarzyszącą do Paryża – miasta miłości.
Informacje o konkursie przekazywane są m.in. za pośrednictwem kampanii teaserowej na najpopularniejszych portalach kierowanych do kobiet. Działania mają na celu poinformowanie odbiorców o realizowanej promocji oraz budowanie wizerunku marki Tchibo.
Kampania trwać będzie do 29 marca. Zrealizowana jest w oparciu o kreacje autorstwa SUPERMEDIA Interactive, która przygotowała również elementy promocyjne.
Wpisy promowane
- Korzyści z posiadania projektu logo.Logo identyfikuje markę. Jest jak twarz lub podpis dla człowieka.
- Na czym polega umowa o zakazie konkurencji?Na czym tego rodzaju umowa polega? Kogo dotyczy i co warto o niej wiedzieć? Podpowiadamy w artykule!
Wydarzenia
e-Commerce Polska awards
14.05.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.