Pomoc managerom marketingu wielopoziomowego (multi-level marketing) i sprzedawcom bezpośrednim to główne zadanie jakie stawiają przed sobą twórcy serwisu Suportio. Poprzez różnego rodzaju narzędzia i elementy społecznościowe chcą rozwiązywać problemy związane z komunikacją w obrębie ich pracowniczych struktur oraz z budowaniem wizerunku w internecie.
Suportio oddaje w ręce swoich użytkowników szereg narzędzi. Są wśród nich współdzielony kalendarz, ogłoszenia, wizualizacje struktur itp. Innym narzędziem jest prywatna strona internetowa, pozwalająca zadbać o swój wizerunek w internecie i pozyskiwać nowych managerów i klientów. Serwis ma być także miejsce gdzie pracujący z tej branży znajdą podobnych sobie oraz będą mogli skorzystać z wiedzy zebranej w czytelni (artykuły, aktualności).
Przygotowania do uruchomienia serwisu rozpoczęły się w czerwcu ubiegłego roku. Ostatecznie Suportio wystartowało pod koniec marca.
Jak przekonują twórcy, w ciągu pierwszych dni Suportio odnotowało pojawienie się przedstawicieli wiodących firm marketingu wielopoziomowego i sprzedaży bezpośredniej.
Jaki pomysł biznesowy mają twórcy serwisu?
Zdywersyfikowany model biznesowy. W przyszłości planujemy wprowadzenie symbolicznych opłat za niektóre narzędzia (głównie za te, które są w przygotowaniu), pośrednictwo w sprzedaży produktów i usług, dyskretna reklama – tłumaczą.
Suportio ma stać się miejscem pracy tej grupy zawodowej, ma konsolidować ją jako społeczność i dostarczać im wiedzy.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.