Surround Ad w sieci Ad.net

Z początkiem czerwca sieć reklamowa Ad.net wprowadziła do swojej oferty nową formę reklamy – Surround Ad. Jest to połączenie ekspozycji dwóch, często wykorzystywanych form reklamy w polskim Internecie – bannera (468×60 lub 750×100) i skyscrapera (120×600 lub 160×600). Efektywność Surround Ad jako formy reklamy opiera się na kilku elementach:
jednoczesnej ekspozycji banera i skycrapera reklamujących jeden produkt
wyłączności dla reklamującego się w ten sposób klienta (żadna inna forma reklamowa nie pojawia się na stronie podczas ekspozycji Surround Ad)
możliwościach kreacyjnych – połączenia grafiki w pionie i poziomie

Korzyści dla reklamodawcy to:
– duża powierzchnia reklamowa do wykorzystania
– większe możliwości kreacyjnie niż przy wykorzystaniu standardowych formach banerowych
– wyłączność na stronie
– niska cena

fkn.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top