Firma specjalizująca się m.in. w rozwiązaniach bazodanowych i przenośnych oraz integracji aplikacji, podpisała umowy z kolejnymi partnerami. Do grona nowych firm partnerskich dołączyły m.in. Unizeto, Future Consulting Group oraz Uniwersytecka Opieka Zdrowotna z Lublina.
Podpisanie nowych umów wiąże się z wprowadzeniem przez Sybase nowego poziomu partnerskiego i zniesieniem procedur weryfikacyjnych. W czerwcu 2002 r. firma uruchomiła tzw. podstawowy poziom partnerski „Partner”, czwarty obok dotychczas istniejących: Commercial Application Provider, System Integrator oraz Value Added Reseller. Charakteryzuje się on bardzo przejrzystymi i wyjątkowo przyjaznymi kryteriami doboru partnerów. Każda firma, która uczestniczy w programie „Partner” otrzymuje upust na zakup technologii Sybase, nie jest jednocześnie zobligowana do utrzymania określonego poziomu sprzedaży.
„Firma przystępująca do podstawowego poziomu partnerskiego nie musi podpisywać z nami umów, nie wymagamy również dostarczania prognoz sprzedaży. Zgodę na współpracę wydajemy natychmiast po akceptacji nadesłanego zgłoszenia. Deweloperzy czy integratorzy zainteresowani współpracą z Sybasem na tym poziomie, nie są poddawani żadnym procedurom weryfikacyjnym, tak jak ma to zwykle miejsce przy podpisywaniu umów z partnerami” – powiedział Grzegorz Walicki, dyrektor generalny Sybase Polska.
Obok poziomu partnerskiego typu „Partner”, Sybase uruchomił program „Super Partner” oraz „Strategiczny Partner”. W odróżnieniu od poziomu podstawowego, uczestnicy są zobowiązani do podpisania stosownych umów. Jednocześnie wysokość upustów handlowych zależy od obrotów kwartalnych. Strategiczny Partner może dodatkowo prowadzić wspólne działania marketingowe z Sybase, uzyskuje również wsparcie handlowe ze strony korporacji. Wszyscy Super Partnerzy oraz Strategiczni Partnerzy mogą korzystać nieodpłatnie z wsparcia technicznego Sybase.
Do tej pory Sybase zawarł porozumienie z 70 firmami partnerskimi, z tego 12 firm skorzystało z podstawowego programu partnerskiego „Partner”. Do końca 2003 r. Sybase zamierza pozyskać 20 partnerów, w tym 10-12 firm w ramach podstawowego poziomu partnerskiego.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.