Symetria przygotowała internetową kampanię reklamową dla Telekomunikacji Polskiej S.A. Wykonana kreacja oparta jest o pomysł karaoke i umożliwia śpiewanie piosenki z bohaterami marki – Sercem i Rozumem.
Promowanym w kampanii produktem są pakiety telewizyjne, które w ramach aktualnej promocji można oglądać do 6 miesięcy za darmo. Oferta dotyczy nowych Klientów, którzy jednocześnie zawierają lub przedłużają umowę na neostradę z telewizją.
– Pomysł na baner-karaoke wpadł nam do głowy już w trakcie pierwszego oglądania telewizyjnej wersji reklamy – po prostu ten spot sam prosił się o interaktywną adaptację w internecie – komentuje Hubert Wawrzyniak, Project Manager Symetrii.
Na uwagę zasługuje ciekawy pomysł wsparcia kreacji telewizyjnej przez internetowe formy reklamy. Zrealizowany baner jest niestandardowy. Opiera się o zabawę i nawiązywanie kontaktu z klientem, co zacieśnia więzi z marką.
Współpraca Symetrii z TP S.A. i PTK Centerel trwa od 2008 roku. Obejmuje obsługę projektów marketingowych opartych o internet. Do tej pory zrealizowano kilkadziesiąt linii kreacyjnych.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.