1 maja 2011 roku Symetria oficjalnie zmieniła się w Grupę Symetria. W strukturze zostały wydzielone dwie nowe marki – Symetria Creative i Symetria IT. Agencja poszerzyła także portfel usług.
Od kilku lat poznańska firma inwestuje w nowoczesne technologie (jak np. UserZoom – platformę do przeprowadzania badań użyteczności online) i zwiększa zatrudnienie. Zespół liczy obecnie ponad 30 osób. Powodem rozbudowy firmy jest zwiększające się zapotrzebowanie na usługi biznesowe w Internecie.
„Wielu naszych klientów oczekuje, bypo przeprowadzeniu badań użyteczności zaprojektować i wdrożyć dany serwis lub aplikację. Zdecydowaliśmy się poszerzyć portfel usług i wykonywać projekty kompleksowo. W działaniach tychwykorzystujemy doświadczenie, które zdobyliśmy zarządzając dwoma własnymi serwisami społecznościowymi – Vitalia.pl i Trener.pl. Portale te zostały od podstaw stworzone i wdrożone przez nasz zespół”. – mówi Wojciech Wrzaskała, Współwłaściciel Symetrii.
W wyniku rozwoju spółki, powstała Grupa Symetria, na którą składają się 3 marki:
• Symetria – lider usability oraz UX design w Polsce,
• Symetria Creative – agencja interaktywna specjalizująca się w userexperience marketingu,
• Symetria IT – wdrożenia i obsługa programistyczna, także na platformy mobilne.
Poza zmianami strukturalnymi,odświeżone zostało logo, stworzono nową wersję strony internetowej oraz uruchomionoserwis Symetryczna.pl – blog dla osób zainteresowanych tematyką z zakresu usability i interactive.
Grupa Symetria to nie tylko usługi z zakresu e-biznesu. W skład rodziny wchodzą dwa autorskie serwisy społecznościowe: Vitalia.pl oraz Trener.pl. Portale odwiedza łącznie ponad 1,2 miliona użytkowników każdego miesiąca.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.