Słówka to nowość przygotowana z myślą o użytkownikach serwisu randkowego Sympatia.pl.
Zaproponowaliśmy imponującej liczbie 1 miliona 600 tysięcy naszych zarejestrowanych profili nowy, prosty sposób na prezentację swoich osobowości i odnajdywanie nowych znajomych. Specjalnie skonstruowana wyszukiwarka szybko i sprawnie selekcjonuje osoby, które opisały się takimi samymi słowami jak my – mówi Joanna Kosman, Redaktor prowadzący serwisu.
Nowouruchomiona funkcjonalność jest de facto zaproszeniem do zabawy, ułatwiającej użytkownikom serwisu nawiązanie kontaktów i przyjaźni z osobami mającymi podobne zainteresowania.
Serwis sympatia.pl to serwis towarzysko-randkowy. Oprócz 900 tys. zdjęć, oferuje wiele atrakcji; posiada bogaty wachlarz różnorodnych form kontaktu: m.in. wewnętrzny system mailowy, forum użytkowników – Cafe. Dodatkowo serwis wzbogaca dział publicystyczny, w którym znajdują się porady ekspertów, w tym dr Joanny Heidtman (psychologia) i Zofii Kosińskiej (savoir vivre).
Według statystyk Megapanelu PBI/Gemius w grudniu 2005 roku, Sympatię odwiedził ponad 1 milion użytkowników, którzy obejrzeli ponad 145 mln odsłon. Stawia to Sympatię w ścisłej czołówce serwisów randkowych.
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.