W programie EY Accelerating Entrepreneurs 2018 dla technologicznych firm o dużym potencjale wzrostu znalazło się 30 przedsiębiorców z całego świata. Polskę będzie reprezentowała spółka Synerise, rozwijająca oprogramowanie pozwalające na efektywne i efektowne wykorzystanie sztucznej inteligencji w działaniach marketingowych i sprzedażowych. Finał konkursu odbędzie się w dniach 21-24 kwietnia w Amsterdamie.
W tym roku w programie EY Accelerating Entrepreneurs znalazły się firmy wykorzystujące rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, analityki dużych zbiorów danych, robotyki czy Internetu Rzeczy. Są to przedsiębiorcy, którzy mają potencjał do ekspansji zagranicznej, umiejący odpowiadać na wyzwania stojące przed korporacjami, mający wizję i zdolności przywódcze – mówi Krzysztof Witkowski, Associate Partner odpowiedzialny za programy skierowane do start-upów z ramienia EY. – Celem programu jest pomoc wybranym firmom technologicznym w globalnej ekspansji. EY oferuje wsparcie na wielu płaszczyznach związanych z prowadzeniem biznesu, w tym w sforumłowaniu strategii rozwoju – dodaje Krzysztof Witkowski.
W tegorocznej edycji programu wśród 30 firm z całego świata znalazła się polska spółka technologiczna Synerise.
Nasza platforma wykorzystuje autorskie rozwiązania przetwarzania danych i metody sztucznej inteligencji, aby pomóc markom lepiej odpowiadać na potrzeby ich klientów. Rozwiązanie zawiera szereg narzędzi do automatyzacji i personalizacji komunikacji, oraz m.in. zarządzania ceną, które pozwalają firmom budować relacje ze swoimi klientami w czasie rzeczywistym i w nieograniczonej skali. Z Synerise zyskują obie strony: klient końcowy wreszcie otrzymuje wyłącznie interesujące go informacje, a marki zwiększają zaangażowanie i liczbę transakcji. Jesteśmy spółką bardzo ofensywnie inwestującą w twarde IP/własność intelektualną, na co dzień rywalizując z największymi firmami branży technologicznej w zakresie Big Data i AI. Budujemy chmurę nowej generacji – mówi Jarosław Królewski, CEO Synerise. Platforma na bieżąco rejestruje i przetwarza każde zdarzenie oraz interakcje w dowolnym kanale komunikacji na linii marka-klient, dostarczając unikalnej wiedzy. Dzięki bogactwu zebranych danych firmy mogą zautomatyzować komunikację, przewidywać przyszłe zachowania klientów, zwiększyć ich zaangażowanie oraz zapewnić pełną personalizację produktów i usług, co przyczynia się do wzrostu sprzedaży.
Program EY Accelerating Entrepreneurs 2018 odbędzie się w dniach 21-24 kwietnia w Amsterdamie. To okazja do poszerzania sieci kontaktów z przedsiębiorcami z całego świata i wymiany wiedzy między nimi. Równolegle w Amsterdamie odbędzie się dwudniowa konferencja Innovation Realized 2018, w której wezmą udział światowi liderzy opinii, prezesi firm a także inni przedsiębiorcy, który rozwijają przełomowe innowacje. Startupy będą miały tam okazję do wymiany doświadczeń z wiodącymi przedsiębiorcami na temat tego, jak szybko rozwijać swoje firmy i jak konkurować na globalnym rynku, który staje się coraz bardziej połączony.
Więcej na temat EY Accelerating Entrepreneurs 2018 i pełną listę uczestników można znaleźć tutaj
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.