Czas i miejsce: 19 kwietnia, Warszawa
Zapewnienie bezpieczeństwa danych firmowych – tak istotny temat z punktu widzenia zarządzania przedsiębiorstwem – stał się obecnie jednym z podstawowych elementów długofalowych strategii przedsiębiorstw.
Bo gdyby odpowiedzieć sobie na pytania: jak wiele z utraconych danych uda się odzyskać po awarii, jakie koszty poniesiemy w związku z tym procesem i w końcu jak można było tego uniknąć, dojdziemy do wniosku, że akurat w tej kwestii warto wyjść na przód, aby nie musieć uczyć się na błędach.
Współcześnie oferowanych jest wiele rozwiązań służących do backupu. Które wybrać? Jakie jest najlepsze? Jakie korzyści przyniesie zastosowanie konkretnego rozwiązania?
Proponowana tematyka konferencji:
- backup danych: plików, baz danych, poczty elektronicznej, aplikacji, treści, multimediów;
- backup systemów operacyjnych;
- backup on-line;
- rozwiązania storage’owe;
- archiwizacja dokumentów w ramach e-usług;
- outsourcing usług archiwizacyjnych;
- zagadnienia prawne.
Na konferencję organizatorzy zapraszają:
- dyrektorów/kierowników działów IT, bezpieczeństwa;
- oficerowie bezpieczeństwa;
- osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania;
- przedstawicieli z branż: ubezpieczeniowej, usługowej, bankowości, handlu, przemysłu, telekomunikacji, energetyki, administracji publicznej.
Strona konferencji: multitrain.pl/home/kalendarium/backup_i_archiwizacja-2.htm
Udział jest bezpłatny dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona. Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych. Opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.
Kontakt:
Anna Ziętek
Specjalista ds.promocji
tel. 22 392 93 90
fax. 22 244 25 37
e-mail. [email protected]
MultiTrain
ul. Blokowa 32
03 – 641 Warszawa
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.