Serwis Vel.pl, specjalizujący się w projektach e-commerce dla małych i średnich przedsiębiorstw, nawiązał współpracę z firmami informatycznymi zajmującymi się wdrożeniami i wsparciem dla systemów CMS (Content Management System – systemy zarządzania treścią). Dzięki temu, Vel.pl może zaoferować wszystkim swoim użytkownikom oprogramowanie pozwalające na łatwe stworzenie własnego, rozbudowanego serwisu internetowego i bezproblemowe zarządzanie jego treścią.
– Vel.pl postanowił odpowiedzieć na potrzeby osób uruchamiających rozbudowane witryny internetowe, jednak nie mających środków na zakup oprogramowania do zarządzania treścią. W celu zapewnienia najwyższego poziomu usług i łatwego dostosowywania systemów zarządzania treścią, jako dwa główne rozwiązanie techniczne wybraliśmy znane systemy CMS – TYPO3 oraz MAMBO – mówi Mariusz Groszek, dyrektor Vel.pl.
Systemy zarządzania stroną www pozwalają na obsługę serwisu internetowego z poziomu przeglądarki. Używanie systemu CMS pozwala na łatwe, samodzielne dodawanie i zmiany treści – tekstów, grafiki, plików do pobierania czy innych elementów strony bez potrzeby ingerencji ze strony informatyka-webmastera. Takie rozwiązania pozwala więc na znaczne oszczędności czasu, a przy częstej aktualizacji i większej ilości stron w serwisie także na poważne oszczędności finansowe.
– Wsparcie ze strony partnerów ma ułatwić dostosowanie systemów obsługujących zawartość serwisów do indywidualnych preferencji użytkownika. Oferowanie samych systemów CMS, bez dodatkowego wsparcia, to żadna nowość – dodaje Mariusz Groszek.
Oba systemy zarządzania treścią – TYPO3 i MAMBO należą do grupy programów Open Source. Zgodnie z zasadami licencji są to produkty darmowe – każdy może je pobrać ze stron ich twórców. Niewysoka opłata związana jest jedynie z wdrożeniem systemów i dostosowaniem ich do konkretnych potrzeb użytkowników.
Przy wdrażaniu systemu TYPO3 z Vel.pl współpracuje poznańska agencja interaktywna Mikkom (mikkom.pl).
– Specjalizujemy się w systemach komunikacji firmy z klientem oraz narzędziach PR. W naszej pracy wykorzystujemy najnowsze technologie i tworzymy autorskie, zindywidualizowane projekty. Umożliwiają to rewolucyjne narzędzia, jakimi są Systemy Zarządzania Treścią (CMS). Chcemy zaoferować naszą wiedzę i doświadczenie klientom Vel.pl, tworząc w ten sposób spójną i atrakcyjną cenowo ofertę – mówi Mikołaj Jędrzejak, właściciel Mikkom.
Wdrożenia MAMBO, systemu CMS dostępnego również w polskiej wersji językowej, zajmuje się zaś Piotr Pal (piotrekpal.info), partner Vel.pl.
– MAMBO jest jednym z najbardziej znanych i najbardziej funkcjonalnych systemów CMS. W znaczny sposób ułatwia zarządzanie treścią strony z poziomu przeglądarki www. MAMBO Open Source jest chyba najlepszym systemem CMS do obsługi małych i średnich serwisów internetowych, które muszą być często aktualizowane – mówi Piotr Pal.
Współpraca z partnerami pozwala Vel.pl na celu zaoferowanie kompleksowej usługi – od hostingu, poprzez webdesign, aż po wdrożenie systemów zarządzania witryną.
– W ramach wspólnej oferty nie tylko udostępnimy i wdrożymy dostosowany do potrzeb klienta system CMS, ale też na jego życzenie stworzymy grafikę strony i dostosujemy ją do systemu redakcyjnego. Klient otrzyma więc obsługę w pełnym zakresie – pozostaje mu tylko wypełnić serwis treścią – uzupełnia Mariusz Groszek.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.